Bet visas tās izkrāpšanas no kartēm un kontiem taču nav kā maka zādzība tramvajā, kad gali ūdenī. Bankās redzams, cik un uz kurieni aizskaitīts. Vai tad nē?
Man tā likties, ka tā ir feika ziņa, jo ar vienu idpin kodu nepietiek, lai veiktu darījumu, ir jāzin arī banka, klienta nummurs, personas kods, savādāk internetbankā netikt. Bet ja tas bija viņiem zināms, tad ir divi varianti, pate sieviete pateica- tad pate vainīga, vai arī zaglim ir piekļuve datiem, tad tas jau ir nopietni, varbūt tos datus dabūja no citybee nozagtās datu bāzes????
Un tas viss notiek,balstoties uz datu noplūdi...no kurienes zināja,kam zvanīt??
Man kolēģe nesen pārdeva savu vasarnīcu,oficiāli ienāca nauda kontā,pēc divām dienām zvana... Arī krievu valodā,sākumā meitene pat gandrīz noticēja....bet kad sāka prasīt Smart ID un visādus brīnumus-protams,ka uzreiz pasūtīja....Bet miera jau nebija-zvanīja vēl vairākas reizes....
Secinājums- NEKUR nedrīkst reģistrēt savus datus, piemēram tas covidpass.lv vispār ir parodija...30 dienas un dzešam...aaha..kāaa tad...)) nekādas bankas,nekādus ID utml....ja vajag, reģistrēt kko,kkur- "kreisie" dati und Auf Wiedersehen!!!!
Žēl sievietes,cerams,ka vismaz citiem par mācību! Policija neko neizdarīs-nav viņiem tāda līmeņa aparatūras,lai noteiktu krāpnieku atrašanās vietu....tur ir jādara mazliet savādāk...
Zvana patiešam no bankas-pohrenu-sūtiet lakstos-krāpnieki!!!
Apmuļķojot māmiņu par it kā bērna pabalsta piešķiršanu, no sievietes izkrāpti 3000 eiro
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien