Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
10 komentāri
Sakārtot:
Zoom
2019. gada 4. maijā 22:08
Grigals krasavčiks💪,ja butu tas garmatains ķems vartos,tad butu 8-0😁
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
aaa
2019. gada 4. maijā 22:29
Uz vieniem, vārtiem, memmīši, uz priekšu dakterrim !!!!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Juhans
2019. gada 4. maijā 22:56
Šveicieši ar pulksteņiem, a letiņiemm ir kiss!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Koля
2019. gada 4. maijā 23:42
Oh,krasavchiki, apjaķ proigraļi, sučari!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
kokoss
2019. gada 4. maijā 23:53
https://www.youtube.com/watch?v=3z6MhRLDiBI
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Decoy
2019. gada 5. maijā 01:46
Was it another backwards karmah lesson? Those who plotted against person to send to hell(who would do it to actual sibling or friend or team member? even in video games person was not attacking own team members.) deserved smelling diapers from person then if complained about such stuff which person cannot control. No wonder why JC book was at home..to protect from unfair death recently born..
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Decoy
2019. gada 5. maijā 01:48
All kids|children had to be nursed at some point. Even those who today act badass because 'got lucky' in history due to circumstances. Destiny has last word.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Decoy
2019. gada 5. maijā 02:22
And it didn't matter which detail was creating 'possibility' cause yugioh ruling allow any of them. If not A then B or C would do same. But person didn't offend and would choose if given choice or understand invitation. It is not about which girl person chooses but which girl chooses person..but some did after Simple Life just should've told about scion(s) earlier before health&energy drain. One thing is to try force marry but another to have scion(s) who deserve both parents. Person would behave differently then. Hmm..so it was some neighbour or not?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Šaiba
2019. gada 5. maijā 08:01
Grigals bija lielisks un daudz izveicīgāks atvairot pat ļoti bīstamus šveiciešu metienus. Nu bet mūsu komanda izskatījaš stipri pārgurusi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Kowelenzer
2019. gada 5. maijā 08:59
Nemāk latvji spēlēt hoķi nemāk kā balerīnas tirinās laukumā M Ē R K A Ķ I.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi