Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
28 komentāri
Sakārtot:
beerdrinkers
5. jūnijā 20:29
Portāla dārzeņi, vārds "savulaik", ir jāatdala ar komatiem! IDIOTI:((( jūsu virsrakstus vajaga lasīt 2× -pirmreiz lasot nesapratīsi, tad padomā, saliec pieturzīmes, tad ok. Un tā raksta ziņu portāla žurnālisti???!!!
Skolotāja to Beerdrinker
5. jūnijā 20:44
Pamācies gramatiku!
zemnieks
5. jūnijā 21:14
Cik tai Rēlingerei bērnu?
beerdrinkers
5. jūnijā 21:33
Skolotāja:) es tomēr palikšu pie latviešu gramatikas. Jo tas ir svarīgi. Lai labs vakars, "skolotāja".
dsdsdsdsdsd
5. jūnijā 21:38
šī afēriste uzmetīs pat ķieģeli
Jančuks
5. jūnijā 21:48
Paskatoties uz foto,nekādi KOLONAS krēmi nepalidz,lūdzu cilvēciņi nemetiet naudiņu vējā,apejiet to kolonu ,no kolonas puses.
replika BD
5. jūnijā 21:55
Nevar būt, ka Vācijā skaistumkopšanu neapliek ar nodokli. Domāju, ka Plaude melo.
replika BD
5. jūnijā 21:56
Savulaik ir tas pats, kas kādreiz. Kādreiz neliek komatos, savulaik arī ne.
Skolotāja to Beerdrinker
5. jūnijā 22:01
Motivācija komata lietijumam? Vārds "savulaik" pilda apstākļa funkcijas šai teikumā. Tas arī viss.
replika Skolotājai
5. jūnijā 22:04
Visticamāk sajauca ar savukārt, bet, vai tas jāliek komatos, neesmu pārliecināts.
Sesks
5. jūnijā 22:14
Izskatas pēc padomijas - gan beijs, kolona, oiks
Eva
5. jūnijā 22:15
Protams, ne "savulaik", ne "savukart" nav jaliek komatos! Te dazi idinji ir iedomajushies, ka gandriz viss ir jaliek komatos! Kaa es gribetu iebelzt tadiem dundukiem, tad varbut smadzenes sakaartotos un saprastu, kas ir jaliek komatos!
replika Evai
5. jūnijā 22:20
Tu izklausies tāda brikna, tev jāiet boksā trenēties.
replika Evai
5. jūnijā 22:48
Visticamāk ir jāliek komatos vai nav?
Gerda
5. jūnijā 22:59
Duglass, kas bijusī Kolonna, šobrīd diezgan paplucis. Cenas augstākas, ka Stockmann tā paša zīmola produktiem. Puse no sortimenta ar kaut kādu nevienam nesaprotamu Duglass zīmolu, kur sagrūzts iekšā velns zina kas. Pārdevējas, kas vismaz 5 uz vienu pircēju, visu laiku skrien pakaļ ar trulo jautajumu: " ko jums palīdzēt?" Tiklīdz no vienas esi ticis vaļā ar pieklājīgu" paldies, neko" no otra stūra jau otra uzdod šo pašu jautājumu...Nezinu, kas viņām māca šādu pārdošanas stratēgiju. Man piemēram pašai patik izpētīt produktus, padomāt, kas vajadzīgs. Ja ko konkrētu gribu pajautāt, tad vēršos pie pārdevējas. Šāda uzbāzība atbaida klientus...

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi