Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
9 komentāri
Sakārtot:
Juris Millers
18. janvārī 16:21
Viss ko iesaka šie skribenti ir fufelis. Par dzinēja sildīšanu , pareizi , ar zemiem apgriezieniem sala laikā 5 min dzinēju nevar uzsildīt , lieki tērēts laiks un degviela . Šo apguvu tālajos 70mitajos no žurrnāla "Za ruļom" soveti bivalih. Iedarbini 10 sek un uzdod pāris reižu abgriezienus un dodies ceļā. Tagad pavisam , nav vairs eļļu , kuras pie mīnusa paliek sviestā. Arī ar vējstikla atkausēšanu neaizraujos . Krievu laikā noskatījos kā autobāzē veči atkausē stiklu , ar 90 grādīgu vārošu ūdeni , uzgāž spaini un ir logā. Neticēju , bet pats pamēģināju dienesta vāģim iešļācu vārošu ūdeni logā , perfekti ar slotiņām noslauki un foijer... Tā gan draugi , tikai neaizmirstiet , ziemas riepas nedod iespēju kā braukkt vasarā ar vasaras riepām , tām pilnīgi cita nozīme.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Marss
18. janvārī 16:47
Apbrīnoju tos, kas ar ledusskrāpi kasa logus. Bāc, a saskrāpēt logus?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Gunārs Zīle
18. janvārī 22:07
Šis ir no sērijas, ka "slavenības" var lidināties ar privātajām lidmašinām, bet jūs pie esat vainīgi un nedrīksitet nocirst ziemassvētku eglīti :D
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Arnis Lapiņš
18. janvārī 22:17
Es vienmēr esmu sildījis apmēram 5-10 min, atkarībā no logu aizsaluma. Nekādu problēmu nav bijis, eļļu neēd, viss strādā. ES domāju, ka šir ieteikumi no ražotājiem ir sr slēpti riebīgu vēlējumu, lai tavs autiņs ātrāk izbeidās! Tas ir arī no sērijas ar motoreļļām, kurām tagad varot liet ik pēc 20000 vai pat 30000, un iespējam vēl retāk! Es kā mainu ik pēc 10000 tā arī mainu, auto ir pateicīgs. atcerieties, stāvot korķos un vēl šur tur motors jau darbojas, odometrs ne, bet vai tad no tā motors eļļu nelieto? Tā kā sildies autiņus, ik pēc 10000 km mainiet eļlu dzinējā, filtru, jeb vienu reizi gadā, arī, ja arī tie 10000 nav nobraukti! Ticiet man, ar autiņu būs labi, nebūs kā mūsdienās pēc rūpnīcu ieteikumiem motori un kārbas birst jau no 150000 - 300000!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Arnis Lapiņš
18. janvārī 22:19
Es vienmēr esmu sildījis apmēram 5-10 min, atkarībā no logu aizsaluma. Nekādu problēmu nav bijis, eļļu neēd, viss strādā. ES domāju, ka šir ieteikumi no ražotājiem ir slēpti riebīgi vēlējumu, lai tavs autiņs ātrāk izbeidzās! Tas ir arī no sērijas ar motoreļļām, kuras tagad varot liet ik pēc 20000 vai pat 30000, un iespējam vēl retāk! Es kā mainu ik pēc 10000 tā arī mainu, auto ir pateicīgs. atcerieties, stāvot korķos un vēl šur tur motors jau darbojas, odometrs ne, bet vai tad no tā motors eļļu nelieto? Tā kā sildies autiņus, ik pēc 10000 km mainiet eļlu dzinējā, filtru, jeb vienu reizi gadā, arī, ja arī tie 10000 nav nobraukti! Ticiet man, ar autiņu būs labi, nebūs kā mūsdienās pēc rūpnīcu ieteikumiem motori un kārbas birst jau no 150000 - 300000!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Arnis Lapiņš
18. janvārī 22:21
Es vienmēr esmu sildījis apmēram 5-10 min, atkarībā no logu aizsaluma. Un uzsākot braukt, kādu pāris minūtes nedodu lielus apriezienus! Nekādu problēmu nav bijis, eļļu neēd, viss strādā. ES domāju, ka šir ieteikumi no ražotājiem ir slēpti riebīgi vēlējumu, lai tavs autiņs ātrāk izbeidzās! Tas ir arī no sērijas ar motoreļļām, kuras tagad varot liet ik pēc 20000 vai pat 30000, un iespējam vēl retāk! Es kā mainu ik pēc 10000 tā arī mainu, auto ir pateicīgs. atcerieties, stāvot korķos un vēl šur tur motors jau darbojas, odometrs ne, bet vai tad no tā motors eļļu nelieto? Tā kā sildies autiņus, ik pēc 10000 km mainiet eļlu dzinējā, filtru, jeb vienu reizi gadā, arī, ja arī tie 10000 nav nobraukti! Ticiet man, ar autiņu būs labi, nebūs kā mūsdienās pēc rūpnīcu ieteikumiem motori un kārbas birst jau no 150000 - 300000!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Valdis Bērziņš
19. janvārī 08:52
pateica, ka nevajag, un - es tā arī noticēju! Sildīšana motoram - tas ir tāds bezcerīgs pasākums, tur patiešām aukstā laikā 30 sec. un pārējais - velta degvielas terēšana. Bet -90% gadījumu motors tiek sildīts salona uzzsildīšanai, reizēm - drošībai, ja logs aizsalis ar ledus slāni vai vienkārši ir bīstami ierobežota redzamība. Kā arī - lielā salā nav īsti labi ar pilnīgi aukstu automātu (īsto, klasisko nevis DSG vai robotu) sākt kustību ar pedāli grīdā, lai iekļautos intensīvā plūsmā. Labi būtu neaizmirst, ka silšanas laikā jāieslēdz visi iespējamie patērētāji - citādi jo īpaši dīzelis sils gandrīz nemaz. Tiesa - arī degvielu tērēs - gandrīz nemaz. Ja ir klasiskais automāts - bez elektriskajiem patērētājiem ļoti noder ielikt drive un novilkt roķeni - lai griež hidrotrafu, slogo motoru, izdala siltumu un uzsilda ir salonu, ir logus, ir kārbu. Motors, protams, sildāmo agregātu rindā pēdējais.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Gatis Lietuva
19. janvārī 11:53
Sen nebiju lasījis pilnīgās muļķības ))). Pareizi viens teica, jo ātrāk izmetīsiet tolmeta jo ātrāk nopirksiet jaunu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ju Le
19. janvārī 16:37
Es vienmēr visu atkārtoju vismaz 3 reizes ((c) Arnis Lapiņš)
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi