Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
7 komentāri
Sakārtot:
Juris Millers
23. aprīlī 07:58
Pareizāk nemaz nevar būt , kā braukt tikai ar sezonā paredzētajām riepām. Ziemenes vasarā līp pie seguma un tas dod ievērojamu berzi , degvielas patēriņš plus riepas nodilums to visu parāda. Vienīgi ja gribas ietaupīt , var ziemenes nodrāzt līdz nullei , ja sekojošajā ziemas sezonā tās vairs nederēs, bet... degviela... Kad redzu vasarā autiņus apautus ar ziemenēm, paliek žēl tos "skopuļus". Nu paņem ziemai parastos bleķa diskus un uzmauc lietotu ziemeni ... ietaupīsi ar garantiju. Personīgi braucu jau 41 ziemu un labi zinu kas ir kas. Boļševiku laiku 20 gadus neskaitu , jo tad braucām ar ko pagadījā . speciāli ziemai riepu tad nebija
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Valdis Bērziņš
23. aprīlī 08:19
eh, nelaikā reklāmraksts līdz portālam nonāca.... Gribētos jau parādīt, kā +30 grādos ziemenes samīkstējušas un sāk slīdēt uz asfalta. Tāpat reklāmists būtu priecīgs pirmajā saliņā ar vieglu apledojumu parādīt vasareņu ne-veiktspēju... Tak ir vasara, un sola pat sniegu, par apledojumiem vakarpusē nemaz nerunājot.... bet ziemā uz ziemassvētkiem - laiku pa laikam tīrs asfalts un + padsmit.... Bet laukos - grants, reizēm dubļu konsistencē, kad nekad neviena vasarene ir ne tuvumā nedos tādu saķeri kā ziemene. Aptuveni līdz pat +10 ziemene gandrīz droši, ka saķerē ieliks vasarenei, bet vakarā un dubļos - laikam nav jēgas pat apspriest...Dilst ne-mīnusos, protams, pat cietās ķīnas ziemenes. Tā ka - ja esi nabags, kad nevari atļauties braukt ar ziemenēm/vissezonas riepām līdz aprīlim un no septembra vidus - droši mauc virsū vasarenes. Nu bet 1. martā nomontēt ziemenes, kurām palikuši +/- 4 mm var vienīgi reklāmu apdullināts vai citādi ar spriešanas spējām apdalīts šoferis....
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Juris Millers
23. aprīlī 08:28
Pa grants segumu atļautais braukšanas ātrums ir 80 km/h... esmu ievērojis , ka lauku jaunieši vairāk brauc pa granti un viņiem vēlme maukt 120 km/h. Tad saķere garantēta un arī kapsētas vārti vaļā.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ivars Magone
23. aprīlī 08:42
Noņemt martā ziemas riepas kurām palikuši nepilni 4mm. ir muļķīgi. Braukšu vismaz līdz maija beigām un tad pēc laika apstākļiem. Par degvielu vairāk samaksātais vienalga ir mazāk par esošo riepu papildus izmantošanu. Es braucu jau 6 gadu desmitu ik dienu. Turu divus disku komlektus un mainu operatīvi no laika apstākļiem.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Stalkers Stalkers
23. aprīlī 08:50
Ja auto izmanto īsiem pārbraucieniem uz darbu un veikalu vai mazdārziņu, vai tikai brīvdienās, tad tas ir risinājums. Protams, atjaunotās riepas vispār ietaupa simtus:).
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
pilniigschau
23. aprīlī 17:49
Uzskatu ka lietot ziemas un vasaras riepas ir kakto aplami. Pirmkārt izmaksas, otrkārt autoceļi ir domāti, lai pārvietotos no punkta A uz punktu B, nevis gonkotu no punkta A uz punktu B kā tas ir Formula 1 kur tiešām riepas sastāvs un protektors ietekmē auto ātrumu un stabilitāti uz ceļa, un treškārt dabīgā auto atlase( CSN, auto nolietošanās vai vienkārši auto nomaiņa) un tad tu tās savas krutās ziemenes un vasarenes vazāsi pa garažu no viena stūra uz otru kā Jumpravas dziesmā "Peldētājs". Būsim saprātīgi savos lēmumos un izvērtēsim reklāmas ietekmi uz sevi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Krokodils Gena
6. maijā 14:44
Ja ir vēlme akvaplanēt uz grāvi vai citam purnā, droši lietojiet vasarā uz asfalta ziemenes - vēlams braukt ātrāk par saprāta robežu...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi