Pircēja lojalitātes karte, kādu lietojam, piemēram, "Rimi", veikalam pastāsta visu par mums, spriež eksperts.

Maksims Jegorovs: "Lielveikalu ķēdes par pircēju šodien zina tikpat, cik agrāk mazie lauku veikaliņi" 24

Ziņas
2015. gada 6. decembrī 17:21
Kad pakāpeniski izzuda mazie veikaliņi, izzuda saikne starp pircēju un pārdevēju, bet šodien, pateicoties tehnoloģijām, tā ir atjaunojusies, runājot par digitālajām tendencēm, kas tuvāko gadu laikā ietekmēs cilvēku dzīvi Latvijā, sacīja informācijas tehnoloģiju (IT) "Accenture Latvijas filiāle" vadītājs Maksims Jegorovs.

Kā paskaidroja Jegorovs, kad pakāpeniski izzuda nelielie veikaliņi, kuros pārdevējs personīgi zināja katru pircēju, pazuda saikne starp pircēju un pārdevēju. "Pateicoties tehnoloģijām, šī saikne ir atkal," ir pārliecināts Jegorovs. "Kad ieej, piemēram, "Rimi", ar klientu kartes palīdzību "Rimi" var par tevi izspriest visu tādā pašā apjomā kā nelielie veikaliņi laukos 19.gadsimta beigās, kas zināja savus pircējus."

"Šodien jebkurš ar tehnoloģijām draudzīgs veikals var ne tikai saprast, ko cilvēks darījis līdz šim, bet var arī prognozēt, ko cilvēks izdarīs nākotnē, un attiecīgi rīkoties," piebilda Jegorovs, norādot, ka līdz ar to izplūst fiksētas cenas koncepts, minot gan pozitīvus, gan negatīvus personīgo piedāvājumu gadījumus.

LETA/Foto: Ieva Lūka/LETA
Skatīt visus komentārus

Noteikti izlasi

  • Grūti noticēt, ka tas ir musulmaņu Irānā... tā dzīvo bagātie Teherānas bērni. FOTO 26
  • Slimnīcā blakus palātās piedzimst puika un meitene. Izrādās, viņus kaut kas vieno! 14
  • Londonietis uz Vestminsteras tilta atstāj spēcīgu videovēstījumu "Islāma valstij" 9