Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv X
Pircēja lojalitātes karte, kādu lietojam, piemēram, "Rimi", veikalam pastāsta visu par mums, spriež eksperts.

Maksims Jegorovs: "Lielveikalu ķēdes par pircēju šodien zina tikpat, cik agrāk mazie lauku veikaliņi" 24

Viedokļi
2015. gada 6. decembrī 17:21 2015. gada 6. decembrī 17:21
Kad pakāpeniski izzuda mazie veikaliņi, izzuda saikne starp pircēju un pārdevēju, bet šodien, pateicoties tehnoloģijām, tā ir atjaunojusies, runājot par digitālajām tendencēm, kas tuvāko gadu laikā ietekmēs cilvēku dzīvi Latvijā, sacīja informācijas tehnoloģiju (IT) "Accenture Latvijas filiāle" vadītājs Maksims Jegorovs.

Kā paskaidroja Jegorovs, kad pakāpeniski izzuda nelielie veikaliņi, kuros pārdevējs personīgi zināja katru pircēju, pazuda saikne starp pircēju un pārdevēju. "Pateicoties tehnoloģijām, šī saikne ir atkal," ir pārliecināts Jegorovs. "Kad ieej, piemēram, "Rimi", ar klientu kartes palīdzību "Rimi" var par tevi izspriest visu tādā pašā apjomā kā nelielie veikaliņi laukos 19.gadsimta beigās, kas zināja savus pircējus."

"Šodien jebkurš ar tehnoloģijām draudzīgs veikals var ne tikai saprast, ko cilvēks darījis līdz šim, bet var arī prognozēt, ko cilvēks izdarīs nākotnē, un attiecīgi rīkoties," piebilda Jegorovs, norādot, ka līdz ar to izplūst fiksētas cenas koncepts, minot gan pozitīvus, gan negatīvus personīgo piedāvājumu gadījumus.

LETA/Foto: Ieva Lūka/LETA

Citi šobrīd lasa

FOTOREPORTĀŽA: Latvijas labākie skatuves mākslinieki ierodas uz “Spēlmaņu nakts” ceremoniju 36
Ar vēzi slimais Valters Frīdenbergs tagad gaida ziņu no Berlīnes
Atrasts Rīgā pazudušais Vadims. Viņš atrodas slimnīcā Ungārijā
Skatīt visus komentārus