Pircēja lojalitātes karte, kādu lietojam, piemēram, "Rimi", veikalam pastāsta visu par mums, spriež eksperts.

Maksims Jegorovs: "Lielveikalu ķēdes par pircēju šodien zina tikpat, cik agrāk mazie lauku veikaliņi" 24

Viedokļi
2015. gada 6. decembrī 17:21 2015. gada 6. decembrī 17:21
Kad pakāpeniski izzuda mazie veikaliņi, izzuda saikne starp pircēju un pārdevēju, bet šodien, pateicoties tehnoloģijām, tā ir atjaunojusies, runājot par digitālajām tendencēm, kas tuvāko gadu laikā ietekmēs cilvēku dzīvi Latvijā, sacīja informācijas tehnoloģiju (IT) "Accenture Latvijas filiāle" vadītājs Maksims Jegorovs.

Kā paskaidroja Jegorovs, kad pakāpeniski izzuda nelielie veikaliņi, kuros pārdevējs personīgi zināja katru pircēju, pazuda saikne starp pircēju un pārdevēju. "Pateicoties tehnoloģijām, šī saikne ir atkal," ir pārliecināts Jegorovs. "Kad ieej, piemēram, "Rimi", ar klientu kartes palīdzību "Rimi" var par tevi izspriest visu tādā pašā apjomā kā nelielie veikaliņi laukos 19.gadsimta beigās, kas zināja savus pircējus."

"Šodien jebkurš ar tehnoloģijām draudzīgs veikals var ne tikai saprast, ko cilvēks darījis līdz šim, bet var arī prognozēt, ko cilvēks izdarīs nākotnē, un attiecīgi rīkoties," piebilda Jegorovs, norādot, ka līdz ar to izplūst fiksētas cenas koncepts, minot gan pozitīvus, gan negatīvus personīgo piedāvājumu gadījumus.

LETA/Foto: Ieva Lūka/LETA

Citi šobrīd lasa

Pasažieri no Pērtas piedzīvo šausmas lidojumā. Pilots viņiem ieteica lūgties 16
"Viņš lūdza apskāvienu un izglāba man dzīvību." Pašnāvniece pateicas savam glābējam 5
Jāņos noslīkušā puiša draudzene atklāj dīvainus nelaimes apstākļus
Skatīt visus komentārus