Noskaidrots, kuru informatīvo kampaņu "Rīgas satiksmes" klienti visvairāk ievērojuši
Runā Rīga
2016. gada 7. janvāris, 17:04

Noskaidrots, kuru informatīvo kampaņu "Rīgas satiksmes" klienti visvairāk ievērojuši

Jauns.lv

“Rīgas satiksmes” mājas lapā decembrī veiktā aptauja liecina, ka 2015.gadā klientus visvairāk uzrunājusi kampaņa “Sabiedriskā transporta kavēšanas iemesli”, kas pasažieriem skaidro, kāpēc sabiedriskais transports pieturvietās mēdz ierasties ar kavēšanos.

Aptaujā piedalījās 1271 respondents, un 46% no tiem atzīmēja, ka pamanāmākā kampaņa bijusi tieši par sabiedriskā transporta kavēšanās iemesliem. 87% gadījumu sabiedriskais transports ierodas laikā, tomēr ir gadījumu, kad tā kustību ietekmē sastrēgumi, tehniski bojājumi, laikapstākļi, ceļu remonti un citi no uzņēmuma neatkarīgi apstākļi. “Rīgas satiksme” aicina pasažierus būt iecietīgiem un apzināties šos kavējumu iemeslus.

“Rīgas satiksme” 2015.gadā īstenojusi četras informatīvās kampaņas. Kampaņa “Traucē? Rīkojies!” uzrunāja 32% respondentu. Tā skaidro, kā rīkoties, ja sabiedriskajā transportā ir kāds pasažieris, kurš rada neērtības citiem, piemēram, ir netīrā vai smakojošā apģērbā, vai arī apdraud citus pasažierus. 11% aptaujāto izcēla kampaņu “Brauciens jāreģistrē visiem!”, kas skaidroja, kāpēc ir būtiski visiem reģistrēt e-talonu vai iegādāties brauciena biļeti. Kampaņu “Vairāk patīkamu braucienu!”, kas rosināja uz savstarpējo sapratni un pieklājību sabiedriskajā transportā, izcēla 11% respondentu.


Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību

Regīna Zommere / Foto: Edijs Pālens/LETA