"Rīgas satiksme" uzsāk kampaņu "Vairāk patīkamu braucienu!"
Runā Rīga
2016. gada 16. februāris, 16:27

"Rīgas satiksme" uzsāk kampaņu "Vairāk patīkamu braucienu!"

Jauns.lv

„Rīgas satiksmes” sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanā ir iesaistīti vairāk nekā 4000 darbinieki, kuri pārstāv vairāk kā 300 dažādus amatus. Lai iepazīstinātu ar šī pakalpojuma sarežģīto struktūru un izceltu katra amata nozīmīgumu, “Rīgas satiksme” uzsāk kampaņu “Vairāk patīkamu braucienu!”, kurā stāsta par uzņēmuma darbinieku ikdienu.

No 16.februāra sabiedriskā transporta salonos un pieturvietās ir izvietoti plakāti ar četru darbinieku profiliem, kuri uzņēmumā ieņem dažādus amatus. Kontrolieres Ivetas ikdienas izaicinājums ir gan pozitīvā, gan negatīvā pasažieru attieksme pret biļešu pārbaudēm. Autobusa vadītāja Arvīda (skatīt attēlā) atbildība ir pasažieri. Apzinoties, ka ceļu satiksmē mēdz gadīties dažādas situācijas, vadītājs dara visu iespējamo, lai droši nogādātu pasažierus galamērķī. Elektromontiera Kaspara darbs ir atbildīgs un reizē bīstams, jo strāvas pārrāvumu laikā ir jārūpējas, lai avārija tiktu novērsta un elektrotransports pēc iespējas ātrāk atsāktu kustību. Savukārt bez kalēja Voldemāra roku darba nebūtu iedomājams sabiedriskais transports – Voldemārs izgatavo dažādas specifiskas rezerves daļas, ko nevar iegādāties.

Četri darbinieku profili ir kampaņas pirmais etaps, iepazīstinot klientus ar “Rīgas satiksmi” un tās daudzveidīgo kolektīvu. Nākamajos etapos tiks izcelti arī citi amati, kuri ir nozīmīgi, lai nodrošinātu pasažieru pārvadājumus autobusos, trolejbusos un tramvajos.


Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību

Regīna Zommere / Foto: Ieva Lūka/LETA