Darba sludinājumos ar norādītu atlalgojumu divarpus reizes palielinās darba devēja izredzes ieinteresēt plašāku auditoriju un līdz ar to arī atlasīt labākos darbiniekus.

Par darba sludinājumiem, kuros norādīts atalgojums, ir krietni lielāka interese 11

Sabiedrība
2016. gada 28. februārī 19:19 2016. gada 28. februārī 19:19
Darba meklētāju interese par darba piedāvājumiem, kuros norādīts atalgojums, ir divarpus reizes lielāka nekā par darba sludinājumiem, kuros norādīta tikai amata pozīcija un uzņēmuma nosaukums, liecina portāla "CV Market" novērojumi.

Šādu rezultātu "CV Market" ieguva, izvietojot reklāmas baneri uzņēmuma partnera mājaslapā laikā no 2015.gada jūlija līdz 2015.gada decembrim.

"CV Market" Latvijas filiāles vadītāja Renāte Zīverte norādīja, ka šie dati apliecina, ka darba atalgojuma norādīšana sludinājumā ir ne tikai labā prakse, bet arī labāku rezultātu nodrošinoša rīcība.

"Divarpus reizes palielinās darba devēja izredzes ieinteresēt plašāku auditoriju un līdz ar to arī atlasīt labākos darbiniekus. Lai sludinājums ar darba piedāvājumu sasniegtu plašāku auditoriju un to izlasītu iespējami vairāk interesentu, priekšnoteikums ir vienkāršs - sludinājumā ir jānorāda arī piedāvātā darba alga," skaidroja Zīverte.

Viņa atzīmēja, ka 56% darba meklētāju apliecina, ka vispirms izskata darba sludinājumus ar norādītu atalgojumu, liecina "CV Market" aptaujas rezultāti. Šajā aptaujā, kas veikta no šī gada 2.februāra līdz 25.februārim, piedalījās 503 respondenti.

LETA/Foto: Vida Press

Citi šobrīd lasa

Rīgā piekautais lietuviešu žurnālists Edvards: "Neziņot policijai ieteica vietējie" 32
Bezbailīgi, koši un grandiozi – lūk, ko mums šovasar diktē mode 3
Traģiska ziņa grupas "Ivanushki International" faniem: miris Oļegs Jakovļevs
Skatīt visus komentārus