Kulta komēdijas "Spoku mednieki" jaunās versijas treilerim "YouTube" čābīgi rezultāti
"Ghostbusters" ir nīstākais filmas reklāmas rullītis "YouTube".
Kultūra
2016. gada 3. maijs, 21:39

Kulta komēdijas "Spoku mednieki" jaunās versijas treilerim "YouTube" čābīgi rezultāti

Jauns.lv

Komēdijas "Ghostbusters" ("Spoku mednieces") reklāmas rullītis saņēmis visvairāk negatīvu vērtējumu no visiem vietnē "YouTube" atrodamajiem filmu video rullīšiem.

1984.gada kinolentes "Ghostbusters" ("Spoku mednieki") jaunā versija, kurā galvenās lomas spēlē sievietes, iznāks jūlijā. Tajā spēlē komēdiju aktrises Melisa Makārtija, Kristena Vīga, Keita Makinona un Leslija Džonsa.

Reklāmas rullītis vietnē "YouTube" tika ievietots 3.martā. Līdz šim tas skatīts vairāk nekā 30 miljonus reižu. Aptuveni 220 tūkstoši lietotāju atzīmējuši, ka viņiem patīk video, kamēr 647 tūkstoši "YouTube" lietotāju norādījuši, ka viņiem tas nepatīk.

Tas ir nīstākais filmas reklāmas rullītis, bet visvairāk negatīvo vērtējumu saņēmušo video topā ieņem 23.vietu.

Visu laiku nīstākais "YouTube" video ir kanādiešu dziedātāja Džastina Bībera pirmā singla "Baby" video. Vairāk nekā seši miljoni cilvēku atzīmējuši, ka viņiem tas nepatīk.

Filmas "Ghostbusters" reklāmas treileris - video: LETA/Foto: ekrānuzņēmums no video

Tēmas