Nosacījumi Rīdzinieka kartes sadarbības partneriem visiem ir vienādi
Runā Rīga
2016. gada 27. jūlijs, 19:59

Nosacījumi Rīdzinieka kartes sadarbības partneriem visiem ir vienādi

Jauns.lv

Rīdzinieka karte ir rīdzinieka identitāti apliecinošs dokuments, kas nodrošina daudzfunkcionālas lietošanas iespējas, tajā skaitā atlaides saņemšanu autostāvvietās. Saņemot karti, tiek pārbaudīti nepieciešamie personas dati – deklarētā dzīvesvieta vai īpašuma tiesības. Tāpat nepieciešams regulāri pārbaudīt šos datus, kā arī ievērot personas datu drošību, ko nodrošina Rīgas satiksme.

Lai saņemtu 20% atlaidi Rīgas apsaimniekotajās autostāvvietās B, C un D zonās, personai ir jāsaņem Rīdzinieka karte un jāiemaksā nauda e-maciņā. Tālāk nepieciešams veikt apmaksu par autostāvvietu, izmantojot Rīdzinieka karti, kas nodrošina, ka attiecīgā persona ir rīdzinieks.

“Rīgas satiksme” ir vairākkārt tikusies ar Mobilly pārstāvjiem, kuras laikā tika izteikts gan piedāvājums pievienoties esošajai sistēmai, gan uzklausīti mutiski viedokļi par citiem risinājumiem, taču konkrētu piedāvājumu “Rīgas satiksme” nav saņēmusi. Mobilly apgalvojums, ka klientiem ir jāuztur  2 konti, nav patiesība, jo piedāvātais risinājums paredz iespēju uzturēt tikai vienu kontu.

“Rīgas satiksme” apliecina, ka visiem tirgus dalībniekiem tiek piedāvāti vienādi sadarbības nosacījumi, lai sniegtu atlaides Rīdzinieka kartes lietotājiem. Līdz 2016.gada 27.jūlijam “Rīgas satiksme” ir izsniegusi vairāk nekā 360 000 Rīdzinieka kartes, ar kurām tās klienti ikdienā saņem tiem paredzētās atlaides.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.


Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību

Karlīna Timofejeva / Foto: Edijs Pālens/LETA