Elegantais pop-up pikniks baltā šogad pulcē 800 dalībnieku. FOTO
28. jūlijā Rīgā norisinājās jau otrais „L’elegante Pop-Up Picnic” – ballīte visa baltā. Piknikā Latvijas Nacionālā mākslas muzeja pakājē piedalījās 800 piknikotāji.
Kultūra
2016. gada 29. jūlijs, 12:16

Elegantais pop-up pikniks baltā šogad pulcē 800 dalībnieku. FOTO

Jauns.lv

28. jūlijā Rīgā norisinājās jau otrais „L’elegante Pop-Up Picnic”. Šogad tas notika īpaši skaistā vietā - pavasarī jaunatklātā Latvijas Nacionālā mākslas muzeja pakājē. Spītējot laikapstākļiem, 800 piknikotāji vienu no pilsētas skaistākajiem parka laukumiem iekrāsoja baltu.

„L’elegante Pop-Up Picnic” ir noslēpumā turēts elegants pop-up pikniks pilsētvidē, kurš paredzētajā dienā notiek ar saukli „Rain or Shine We Will Dine!” (“Vai līst lietus, vai spīd saule, mēs vakariņosim!”) Šajā gadā tika piedzīvoti abi, jo pasākums sākās ar stiprām lietus gāzēm, kurām sekoja brīnišķīga varavīksne pāri Rīgas jumtiem un pēc tam, mākoņiem izklīstot, parādījās gaidītā saule. Vakars tika pavadīts priecājoties, izbaudot mirkli un neparasto piedzīvojuma sajūtu.

Vakariņas tika atklātas ar jau tradicionālo kopīgo salvešu māšanas rituālu, kam sekoja konditorejas „Staburadze” sarūpēts pārsteigums katram vakariņu viesim – saldais kompliments - mini „Cielaviņa”. Pēc vakariņu nobaudīšanas pikniks turpinājās ar dažādām pasākuma dalībniekiem domātām aktivitātēm, ko bija sarūpējuši organizatori un pasākuma partneri. Ikviens dalībnieks varēja iegūt momentfoto pie krāšņas ziedu sienas, ko, kā šī gada vizuālo pārsteigumu bija sarūpējuši SHISHI Home of Beauty. Pasaulē iecienītākā šampanieša zīmola “Moët & Chandon lounge” varēja nobaudīt austeres un šīs vasaras revolucionāro jaunumu – vienīgo rozā šampanieti pasaulē, kurš paredzēts baudīšanai ar ledu. Tāpat vakariņu viesi aktīvi piedalījās kulinārijas žurnāla „Četras Sezonas” konkursā par elegantāko galda klājumu, no notikuma vietas daloties ar savām galda noformējuma bildēm sociālajā tīklā Instagram. Savukārt dzīvesstila žurnāls „Pastaiga” noteica vakara stilīgāk tērpto dalībnieku.

 

Par šā gada pasākuma kulmināciju kļuva divi ļoti īpaši notikumu – kāzas un bildinājums. Divi azartiski jaunie cilvēki Anita un Salvis savas kāzu dienas svinības bija izvēlējušies nosvinēt tieši L’elegante Pop-Up Picnic. Neilgi pēc jaunā pāra pirmās dejas, kura aizkustināja ikvienu klātesošo, sekoja cits tikpat skaists notikums – bildinājums. Kāds jaunais cilvēks, kurš ar savu draudzeni pikniku apmeklē jau otro gadu, lūdza savas mīļotās meitenes roku un viņa atbildēja ar „Jā!”.

„Šis pasākums sniedz jaunu, unikālu pieredzi un īstu piedzīvojuma sajūtu. Neskatoties uz laikapstākļiem, tas atbruņo ikvienu tā dalībnieku, jo ar gatavošanās darbiem tā radīšanā ir iesaistījies katrs piknikotājs. Beidzot pienākot ilgi gaidītajai dienai, tiek piedzīvota vienreizēja kopības sajūta, kas ir daļa no šī pasākuma burvības,” par savu sirds projektu stāsta pasākuma producente Gunta Skalberga. „Šajā pavasarī izziņojot pasākuma norises datumu, visas vakariņu dalības vietas tika rezervētas mazāk nekā 24 stundu laikā. Tas pierāda, kas šis neierastais piknika vakariņu koncepts jau ir iekarojis cilvēku sirdis.”

L’elegante Pop – Up Picnic organizē komunikācijas un mārketinga pasākumu aģentūra „Pop Up Sense” sadarbībā ar pasaulē iecienītāko šampanieša zīmolu „Moët & Chandon” un vadošo Latvijas konditorejas zīmolu „Staburadze”. Atbalsta SHISHI Home of Beauty, restorāns „Kaļķu Vārti”, kulinārijas žurnāls „Četras Sezonas”, modes un dzīves stila žurnāls „Pastaiga”, Kristine Grinvalde Photography un autocentrs Autobrava.

Kasjauns.lv/FOTO: Kristīne Grīnvalde