Latvijas reklāmistu saime sumina savus talantīgākos, trāpīgākos un veiksmīgākos. FOTO
26.augusta vakarā uz "Splendid Palace" skatuves kāpa radošo prātu izcilības, lai publiski godinātu gada laikā radītos labākos darbus reklāmā, dizainā, mārketingā.
Kultūra
2016. gada 26. augusts, 23:55

Latvijas reklāmistu saime sumina savus talantīgākos, trāpīgākos un veiksmīgākos. FOTO

Jauns.lv

Vienpadsmitā radošās izcilības festivāla Adwards2016 noslēguma ceremonijā, kas notika "Splendid Palace" lielajā zālē, tika piešķirts rekordliels ordeņu skaits - 39 Adwards dažāda kaluma meistarības ordeņi labākajiem no labākajiem.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

Kā portālu Kasjauns.lv informēja festivāla organizatori, galveno balvu – GRAND PRIX – saņēma iesniedzējs Voldis & Robis par Liepājas pilsētas kultūras pārvaldes pasūtījumā veidoto kampaņu “Brauc uz Liepāju izvējoties”. Kas zīmīgi - arī Pioniera balvu jeb balvu kā gada drosmīgākais klients saņēma Liepājas pilsēta tieši par šo pašu projektu.  

Lūk, atzītākais darbs:

Šogad visvairāk I pakāpes jeb zelta Adwards meistarības ordeņus saņēmusi dizaina studija "Asketic"  –veselus 3. Visvairāk ordeņu skaita ziņā saņēmusi aģentūra “DDB Latvija”, kas sev līdzi aiznesa septiņus II pakāpes jeb sudraba ordeņus, savukārt pagājušā gada apbalvotākā aģentūra “Not Perfect | Y&R Riga” šogad ierindojās ordeņu skaita ziņā otrajā vietā, saņemot veselus divus I pakāpes jeb zelta ordeņus un divus II pakāpes jeb sudraba ordeņus.  

Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni nesaņēma neviens, toties ar sudrabu tika apbalvoti veseli trīs - aģentūras “!MOOZ” iesniegtais darbs “Valsts ir internetā” (klients: VARAM) un divi “DDB Latvija” iesniegtie darbi - “Laima tagad” (Klients: Laima) un “Skaties ceļam acīs” (Klients: CSDD).

Film & Radio kategorijā zelta meistarības ordeni saņēma astoņi darbi. TV reklāmas apakškategorijā: divi “Not Perfect | Y&R Riga” darbi - “Tele2 Marta” un “VELCOM zvans mammai“ (Klients: VELCOM).

Online video apakškategorijā: iesniedzēja Voldis & Robis darbs “Brauc uz Liepāju izvējoties”. Mūzikas video apakškategorijā īpašu žūrijas atzinību izpelnījās Andreja Skurjata iesniegtais muzikas video “Ozols - Superhaips,” kurš saņēma veselus divus zelta jeb I pakāpes ordeņus (par mūzikas video un par video grafiskajiem risinājumiem). Ar zelta ordeni video grafiskie risinājumi novērtēti Voldis & Robis darbā “Brauc uz Liepāju izvējoties”. Savukārt “!MOOZ” darbs “Dusmīgs, toties dzīvs!” (Klients: CSDD) ieguvis zeltu radio apakškategorijā.

ADwards balvu pasniegšana 2016

26.augusta vakarā Latvijas reklāmistu un dizaineru un kreatīvo prātu saime sveica savus labākos, trāpīgākos, talantīgākos.

gallery icon
94

Sudraba jeb II pakāpes ordeņus Film & Radio kategorijā saņēma iesniedzējs Voldis & Robis par "Tildes" kampaņu “Kā raksti, tā ir”, iesniedzēja SIA “Ever Media” darbs “Dzejnieka Reiņa Runča grāmatas “Gaismas ķermenis” reklāmas video” (Klients: Imanta Ziedoņa fonds “Viegli”), kā arī “DDB Latvija” iesniegtais darbs “Laima tagad".  

Interesanti, ka kategorija Interaktīvie un digitālie risinājumi bija trešā populārākā iesniegto darbu daudzuma ziņā, tomēr ordeņus šajā kategorijā ieguva vien 3 darbi. Edgara Šubrovska iesniegtais darbs “Maini prātus” (Klients: LU SZF) ieguva sudraba ordeni, “DDB Latvija” darbs “Skaties ceļam acīs” (Klients: CSDD) ieguva sudraba ordeni un animācijas studijas “Kust’” darbs “Virši-A kafija” (Klients: Virši-A) darba ieguva sudraba ordeni.

recent icon

Jaunākās

popular icon

Populārākās

Jau tradicionāli vislielākā un spēcīgākā kategorija PrintArt&Design apbalvota visvairāk, piešķirot 14 ordeņus. Zelta ordeņus šajā kategorijā saņēma Agnese Kleina par “Benji Knewman” grāmatžurnālu, trīs “Asketic” iesniegtie darbi - “Latvijas Radio grafiskā iedentitāte”, “Latvijas Olimpiskā komanda” un “Zelteri” (Klients: Gardu Muti). Vēl šajā kategorijā zeltu ieguva “Lazy Bra” ilustrācija “WankaDoodle”, kā arī Holgera Elera iesniegtais izstādes dizains "Raiņa muzeja “Tadenava” ekspozīcijas dizains”.

Sudrabus PrintArt&Design kategorijā ieguvuši astoņi darbi. “Guilty” iesniegtā preses reklāma “Zināšanu sēkla” (Klients: Lietotne Fabula), Dmirtija Pavlova iesniegtā plakātu sērija “Dare To be” TEDx Riga 2016”, KRASSKY veidotie ielūgumi “Gurmānu vakariņu ielūgums”, Biedrības Mūsdienu kultūras centrs "KultKom" iesniegtā grāmata “Latvijas fotogrāfija 2016”, You Made My Day iesniegtā grāmata “Rainis. Cilvēks”, “Not Perfect | Y&R Riga” radītā etiķešu sērija “Bierhaus” alum, Reiņa Hofmaņa fotogrāfijas “Liepājas Mākslas Forums”, kā arī Dizaina biroja H2E izstādes dizains “Rīgas Motormuzeja ekspozīcijas dizains” (klients: CSDD).

Kategorijā Zīmola stāsts sudraba ordeni ieguva klienta Kūsiņš darbs “Skaistu zelteņu un stringu pavēnī”, kā arī “Not Perfect | Y&R Riga” Tele2 rebrendings “Tele2 cilvēku iedvesmoti”.

Kategorijā Sabiedriskās attiecības arī tika piešķirti divi sudraba ordeņi - Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate par klienta VARAM darbu “E-pārvaldes integrētā informatīvā kampaņa “Valsts ir internetā””, kā arī “DDB Latvija” iesniegtais darbs “Vai atstarojošā veste tevi padara pamanāmāku?” (Klients: CSDD).

Nestradicionālā komunikācija sudraba ordeni ieguva “VUCA Communications” par darbu “Kriminālās ekselences fonds: Pazudušais brālis”, savukārt kategorijā Pasākumi ar zelta ordeni tika apbalvota "Skudras Metropole" par pasākumu "Gastronomiskā performance Gadalaiki", bet  “DDB Latvija” iesniegtais darbs “Māksla Skriet” (Klients: NECom) tika pie sudraba., 

Kategorijā Branded content and entertainment tika piešķirti divi sudraba jeb II pakāpes ordeņi - par “DDB Latvija” iesniegto darbu “Single Socks” (Klients: Samsung Electronics Baltics) un Latvijas radio par darbu “Dusmīgs, toties dzīvs!” (Klients: CSDD).

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās desmit atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto nozaru profesionāļi no 6 valstīm. Kopumā tika piešķirti piešķirti 39 ordeņi – 14 zelta un 25 sudraba. Šis ir lielākais piešķirto ordeņu skaits Adwards vienpadsmit gadu vēsturē.

Kasjauns.lv/Foto: Nauris Garkaklis/Kasjauns.lv