"Rīgas satiksme" atgādina, ka vizītei klientu apkalpošanas centros var pieteikties arī elektroniski
Lai pieteiktos vizītei elektroniski, Rīgas satiksmes” mājas lapā klientam jānorāda kontaktinformācija, kā arī datums un laiks.
Runā Rīga
2016. gada 2. septembris, 17:26

"Rīgas satiksme" atgādina, ka vizītei klientu apkalpošanas centros var pieteikties arī elektroniski

Jauns.lv

“Rīgas satiksmes” mājas lapā augustā veiktā aptauja liecina, ka cilvēki līdz šim nav izmantojuši vai nezināja par iespēju vizītei kādā no klientu apkalpošanas centriem pieteikties jau iepriekš – elektroniski mājas lapā www.rigassatiksme.lv. Tas ļauj izvairīties no stāvēšanas rindās un plānot savu laiku.

Tikai 25% no aptaujātajiem mājas lapās apmeklētājiem kādreiz ir izmantojuši iespēju pieteikties vizītei “Rīgas satiksmes” klientu centros elektroniski. 30% respondentu norādīja, ka viņiem līdz šim nav bijusi vajadzība vērsties klientu centrā, 27% nezināja par šādu iespēju, bet 18% norādīja, ka noteikti mēģinās pieteikties elektroniski, kad nākamreiz būs šāda vajadzība. Pavisam aptaujā piedalījās 752 respondenti.

Lai pieteiktos vizītei elektroniski, klientam jānorāda kontaktinformācija, kā arī datums un laiks. To var izdarīt “Rīgas satiksmes” mājas lapā šeit . Pēc tam klients norādītajā laikā dodas uz klientu apkalpošanas centru un izņem numuriņu, kas norāda par iepriekšēju pierakstu.

“Rīgas satiksme” atgādina, ka septembrī klientu centri ir ļoti noslogoti, jo jaunus e-talonus noformē gan studenti, kā arī nāk Skolēnu e kartes īpašnieki. Lai izvairītos no garajām rindām, klienti jau iepriekš elektroniski var pieteikties vizītei pieejamajos laikos.

Regīna Zommere/Publicitātes foto Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību