Valters vāc parakstus, lai TV reklāmas laikā rādītu laika atskaiti līdz tās beigām. Tādējādi cilvēks var izvēlēties, ar ko aizpildīt reklāmu bloka laiku.

Pilsonis Valters nāk klajā ar ideju, kā TV reklāmas pauzes padarīt paciešamākas 42

Sabiedrība
2016. gada 10. septembrī 09:15 2016. gada 10. septembrī 09:15
Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana, lai televīzijas reklāmas laikā tiktu rādīta laika atskaite līdz reklāmas beigām.

Iniciatīvas iesniedzējs - Valters Strangats.

Viņš uzsver, ka, skatoties TV pārraides, kad sāk rādīt reklāmas, viņš vēlas zināt, cik ilgs būs kopējo reklāmu laiks.

Līdz ar to Strangata ieskatā būtu nepieciešams noteikt par pienākumu Latvijas televīzijas kanāliem, rādot reklāmas, uzlikt laika atskaiti, kas rādītu, cik ilgs laiks ir palicis līdz visu reklāmu beigām. Iniciatīvas iesniedzējs neizslēdz iespēju, ka būtu jāpapildina Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums.

Iniciatīvas rezultātā skatītāji varētu izvēlēties skatīties reklāmas vai nē, gaidot turpinājumu savam skatītajam raidījumam, ziņām, filmai vai kam citam.

"Cilvēku ikdiena ir diezgan sasteigta, aizņemta, un tas ļautu skatītājiem plānot savu laiku un izvērtēt prioritātes - skatīties reklāmu vai darīt ko citu. Pagaidām nav izpētīts, cik televīziju pasaulē šāda sistēma ir ieviesta, bet tā kļūst arvien populārāka arī televīzijas kompāniju vidū, un jau ir sastopama interneta vietnēs," zina stāstīt Strangats.

LETA/Foto: Shutterstock

Citi šobrīd lasa

Huligāns izdauza skatlogu, bet karma mirkli vēlāk atspēlējas 11
Krievijā aiztur kanibālu ģimeni, kura esot apēdusi 30 cilvēkus 51
Miesīga meita zvērīgi nogalina PSRS hokeja leģendu Tolmačovu 12
Skatīt visus komentārus