Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv X
Tirgus situāciju pašreizējā reklāmas biznesā komentē Raimonds Platacis no "Abnormal" aģentūras.

Visvairāk naudas reklāmām medijos tērē telekomunikāciju uzņēmumi, teic eksperti

Bizness
2016. gada 25. septembrī 22:34 2016. gada 25. septembrī 22:34
Visvairāk naudas reklāmām medijos atvēl telekomunikāciju uzņēmumi un mazumtirdzniecībā strādājošie uzņēmumi, sacīja aptaujātie reklāmas jomas pārstāvji.

Reklāmas aģentūras "Abnormal" radošais direktors Raimonds Platacis norādīja, ka lielākie reklāmdevēji ir komunikācijas jomas uzņēmumi.

"Mobilie operatori un "Lattelecom", kas piedāvā internetu un televīziju, patērētāju prātos ir nojaukuši robežas uztverē par to, kas ir televizors un kas ir telefons. Šie jēdzieni ir tik ļoti savijušies kopā, ka mūsdienās cilvēks spēj dzīvot trijos ekrānos vienlaicīgi un visos trijos - televizorā, datorā vai planšetē, kā arī telefonā - patērē vienu un to pašu saturu un vēl komunicē ar ārpasauli. Patērēto datu apjoms uz vienu iedzīvotāju kļūst arvien lielāks, tāpēc arī turpmāk komunikāciju segmentā mārketinga investīcijas tikai pieaugs," sacīja Platacis.

Viņš piebilda, ka saistībā ar nekustamā īpašuma tirgus aktivizēšanos un pieprasījumu pēc jaunām automašīnām pieaug arī finanšu pakalpojumu reklāma medijos.

Arī pētījumu kompānijas "TNS Latvia" Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters apstiprināja, ka visvairāk naudas reklāmām medijos atvēl mazumtirdzniecības joma, tostarp tirdzniecības centri, kā arī lielveikali, seko farmācija un telekomunikācijas.

Latvijas mediju reklāmas tirgus pērn audzis par 2% un sasniedzis 77,2 miljonus eiro.

LETA/Foto: Facebook

Citi šobrīd lasa

Akvelīna Līvmane: "Vienmēr atgādinu sev, ka šajā pasaulē esmu radīta tikai vienā eksemplārā"
Jubilejas joki. Anekdotes par latviešiem un Latviju 23
Ziemas olimpiskajās spēlēs pirmo reizi startēs Nigērija. Tās būs šīs daudzpusīgās meitenes 4
Pievienot komentāru