Ekspolitiķis Jānis Jurkāns prezidentu Vējoni nosauc par narcisisma pārņemtu klaunu
Atjaunotās Latvijas pirmais ārlietu ministrs Jānis Jurkāns mūsu prezidentu nosaucis par klaunu, komentējot viņa aktivitātes, piedaloties dažādos reklāmas projektos.
Politika
2016. gada 28. septembris, 06:01

Ekspolitiķis Jānis Jurkāns prezidentu Vējoni nosauc par narcisisma pārņemtu klaunu

Jauns.lv

Atjaunotās Latvijas pirmais ārlietu ministrs Jānis Jurkāns mūsu valsts prezidentu Raimondu Vējoni nosaucis par klaunu, kurš sirgst ar narcisismu. Tā viņš komentējis valsts pirmā pāra fotosesiju itāļu augstās modes žurnālam, reklamējot latviešu dizaineres Annas Osmuškinas apģērbu kolekciju.

Jurkāns intervijā radio „Baltkom” paudis: „Kā var necienīt valsti, kuru tu pārstāvi? Kāpēc man cienīt prezidentu – klaunu? Viņš iesaistījās pavārgrāmatu reklāmā... Vai tā ir tava lieta – reklamēt un zīmēties? Tas ir kaut kāds narcisms. Nu skaists pāris – paldies Dievam, bet nodarbojies ar lietu! Kādēļ šīs fotogrāfijas, kaut kādas tur greizas pozas? Manuprāt, tas nav prezidenta cienīgi. Varbūt esmu vecmodīgs, bet man neliekas, ka tas ir tas, kas vajadzīgs”.

Portāls Kasjauns.lv jau rakstīja, ka Latvijas prezidents Raimonds Vējonis kopā ar savu kundzi Ivetu Vējoni fotosesijā itāļu augstās modes žurnālam „Collezioni Haute Couture” demonstrējis latviešu dizaineres Annas Osmuškinas apģērbu kolekciju. Tauta gan šādu Latvijas pirmā pāra izrādīšanos par gaumīgu nedēvēja.

Par notikušo fotosesiju interesi izrādījis arī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB). „Publiski pieejamā informācija nesatur ziņas, kas liecinātu, ka Valsts prezidents būtu pieņēmis dāvanas vai izmantojis savu vārdu reklamēšanai un būtu pārkāpis likumā „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” noteiktos ierobežojumus un aizliegumus, tāpēc birojs pieprasīs papildu informāciju, lai lemtu par pārbaudes uzsākšanas nepieciešamību”.

Pašmāju apģērba dizaineres produkcijas demonstrēšana modes žurnālā nav vienīgā reize, kad prezidenta Vējoņa tēls izmantots atsevišķu ražotāju popularizēšanai. Internetā vērojama arī daudz pieticīgāka kampaņa – tajā prezidenta foto izmantots recepšu grāmatu reklamēšanai. Kampaņas autors ir recepšu portāls Bonapetit.lv. Tās ietvaros konkursa kārtībā, spiežot „like” un „share”, kā arī iesaistot draugus, tiek izlozētas divas recepšu grāmatas. Reklāmas tekstā vēstīts: „Tieši šīs recepšu grāmatas par interesantām ir atzinis arī Valsts prezidents Raimonds Vējonis!” Kampaņas vēstījumu papildina fotogrāfija, kurā prezidents redzams savā kabinetā, silti smaidot un turot rokās laimējamās pavārgrāmatas.


Kasjauns.lv/Foto: ekrānuzņēmumi no „Instagram” un „Facebook”, Edijs Pālens/LETA