foto: Vida Press
Francijas modes zīmoli atsakās no pārlieku tievām modelēm
"Christian Dior" skate Parīzes modes nedēļā.
2017. gada 6. septembris, 12:49

Francijas modes zīmoli atsakās no pārlieku tievām modelēm

LETA

Virkne franču modes zīmolu, tostarp "Christian Dior" un "Yves Saint Laurent", trešdien paziņojuši, ka atteiksies no pārlieku tievām modelēm.

Izabellas Karo (1980-2010) iespaidā Francijā grib aizliegt kārnu modeļu izmantošanu

2010.gadā bijusī franču modele Izabella Karo nomira neilgi pēc pozēšanas pretanoreksijas reklāmas kampaņā. Viņa bija 30 gadus veca. Francijas parlamentā ...

gallery icon
33

Uzņēmumi LVMH un "Kering", kam pieder vairāki desmiti zīmolu, paziņoja, ka aizliegs izmantot pieaugušo auditorijai domātām reklāmām un pasākumiem modeles, kas ir jaunākas par 16 gadiem.

foto: Vida Press
"Christian Dior" skate Parīzes modes nedēļā.

Francijā maijā tika pieņemts likums, kas prasa no modelēm ārsta izziņu, kurā apliecināts, ka viņām ir laba veselība.

LVMH un "Kering" paziņoja, ka šajā ziņā vēlas darīt vēl vairāk, un turpmāk izmantos tikai modeles, kuru apģērba izmērs nav mazāks par 34. saskaņā ar Francijas sistēmu. Vīriešiem par minimālo robežu noteikts 44.izmērs.

Viktorijas Bekhemas modes skati nodēvē par „skeletu parādi”

Simtiem dizaineres Viktorijas Bekhemas sociālo tīklu sekotāju pauduši sašutumu par neveselīgi kārnajām modelēm, kādas viņa izmantojusi savā jaunākajā skatē Ņujorkas ...

gallery icon
28

LVMH un "Kering" ieviesušas arī citus ierobežojumus. Tostarp aizliegts pasniegt alkoholu modelēm, kas jaunākas par 18 gadiem, un noteikts, ka tik jaunām meitenēm visos pasākumos un fotosesijās nepieciešams pavadonis.

LVMH un "Kering" vadītāji uzsvēra, ka viņi cer iedvesmot visu modes industriju sekot viņu piemēram, tādejādi panākot pamanāmas pārmaiņas.

Viņi sacīja, ka LVMH un "Kering", kā modes industrijas līderiem, ir jārada jauni standarti un jāuzņemas vadība šajā iniciatīvā.

LVMH pieder tādi zīmoli kā "Louis Vuitton", "Christian Dior" un "Givenchy", bet "Kering" pārziņā ir "Gucci", "Alexander McQueen" un "Saint Laurent".

2015.gadā "Yves Saint Laurent" bija spiests atsaukt savu reklāmu Lielbritānijā, jo reklāmas fotogrāfijā redzamajai modelei bija ļoti tievas kājas un saskatāmas ribas.

Šogad zīmols izpelnījās kritiku par reklāmas plakātiem ar ārkārtīgi tievām modelēm erotiskās pozās.