Latvijas sieviešu apģērbu zīmols "Deeply Personal" pārliecinoši pārstāv sevi Krievijas tirgū!
2016. gada 7. jūnijs, 12:22

Latvijas sieviešu apģērbu zīmols "Deeply Personal" pārliecinoši pārstāv sevi Krievijas tirgū!

Jauns.lv

Apģērbu zīmols Deeply Personal, kas ir dibināts 2015. gada sākumā un jau paspējis sevi veiksmīgi pieteikt vairākās modes tirdzniecības izstādēs Parīzē un Milānā, kā arī Šovrūmos Parīzē un Maskavā, no 1. jūnija tiek pārstāvēts vienā no lielākajiem modes preču interneta veikaliem Krievijā NAMES.RU - www.names.ru.

Uzņēmums ieņem pirmo vietu reitingā "Top 100 lielākie tiešsaistes mazumtirgotāji Krievijā” premium segmentā, saskaņā ar izdevniecību "Kommersant".

Tiešsaistes veikalā NAMES.RU tiek piedāvāta Deeply Personal 2016.gada pavasara, vasaras kolekcijas izlase, kur galvenais uzsvars ir uz sadarbībā ar Līgu Kitchen tapušajiem auduma dizainiem, vieglām vasaras kleitām no poplina kokvlinas un kokvilnas kreklkleitām gaišos toņos. NAMES.RU savas kolekcijas pārstāv vairāk nekā 200 pasaulē atpazīstamu zīmolu. Deeply Personal tagad ir pieejams blakus tādiem vārdiem kā šobrīd aktuālajiem Self-Portrait, Mother of Pearl, Stella Mccartney, Mary Katrantzou, Marni un daudziem citiem.  

NAMES.RU uzrunāja Deeply Personal saistībā ar iespējamo sadarbību pēc tam, kad Itālijas žurnāls VOGUE uzaicināja zīmolu pārstāvēt sevi VOGUE TALENTS zonā, tādējādi atbalstot zīmola potenciālu starptautiski. Arī pati pirmā zīmola publikācija ir bijuši tieši VOGUE –  www.vogue.it  interneta versijā, kurā zīmols tika nosaukts par Milānas modes nedēļas SS16 vieniem no jaunajiem talantiem. 

Zīmolu izveidojusi Elīna Vanaga, kas arī saņēma debijas balvu par 2016.gada pavasara, vasaras kolekciju no Baltijas Modes Federācijas un Eiropas Dizaina Institūta Itālijā. 

Latvijā zīmola apģērbs pieejams Rīgā, Deeply Personal studijā Emiļa Melngaiļa ielā 2A un veikalā Paviljons.

 

Raksts sadarbībā ar

Deeply Personal

/ Publicitātes foto