foto: Vida Press
Megana Mārkla savu topošo svaini hercogieni Ketrīnu ir pārspējusi jau tagad. Kāpēc?
2018. gada 8. maijs, 10:25

Megana Mārkla savu topošo svaini hercogieni Ketrīnu ir pārspējusi jau tagad. Kāpēc?

Jauns.lv

Var gadīties, ka no sarkanā paklāja nokāpusī Megana Mārkla, kuru dēvē par "īpašu reklāmas seju", Lielbritānijas ekonomiku ietekmēs vēl vairāk nekā viņas topošā svaine hercogiene Ketrīna, uzskata "Business Insider" redaktore Tanza Laudenbeka.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item
foto: Vida Press

Mediji ir aprēķinājuši, ka "Meganas efekts" jau tagad ir lielāks nekā "Keitas efekts" pirms pieciem gadiem, kad Ketrīna Midltone apprecējās ar princi Viljamu.

Tāpat kā Midltones gadījumā, arī šoreiz tiek prognozēts, ka Meganas Mārklas ienākšana karaliskajā ģimenē sagādās pamatīgu uzrāvienu valsts ekonomikai.

foto: Vida Press

Šajā gadījumā tiek runāts par apmēram miljardu sterliņu mārciņu (1,13 miljardi eiro) lielu summu. Šādas prognozes piedāvā biznesa konsultāciju uzņēmums "Brand Finance", aprēķinot augošo peļņu tūrisma nozarē, ceļojumu, restorānu, viesnīcu, ballīšu un citu pasākumu sektorā, tāpat arī krekliņu, karodziņu un citu ar karaliskajām kāzām saistītu suvenīru pārdošanu.

Karaliskās kāzas: tā precējās hercogiene Ketrīna un princis Viljams 2011. gada aprīlī

2011. gada 29. aprīlī visa Lielbritānija svinēja gadsimta notikumu - prinča Viljama kāzas ar viņa līgavu Keitu Midltoni.

gallery icon
26

Vērtība aug

Kā vēstī žurnāls "Forbes", šā gada janvārī "Brand Finance" ziņoja, ka Meganas Mārklas iespaids uz Lielbritānijas ekonomiku sasniegs apmēram 500 miljonus britu mārciņu. Taču tagad uzņēmuma vadītājs Ričards Heigs atzīst, ka pēdējos dažos mēnešos, palielinoties ažiotāžai, šī vērtība ir dubultojusies.

Pirms pēdējām karaliskajām kāzām, kuras notika 2011. gadā, šī parādība tika saukta par "hercogienes efektu" jeb "Keitas efektu". Apģērbi, kuri bija mugurā Keitai Midltonei un viņas bērniem, acumirklī pazuda no veikalu plauktiem. Midltone vienā mirklī kļuva par modes etalonu.

Taču karaliskās ģimenes ietekme uz valsts ekonomiku ir jūtama ne vien pāris mēnešus pirms kāzām un pēc tām. "Brand Finance" lēš, ka 2015. gadā "Keitas efekts" Lielbritānijas ekonomikai atnesa vairāk nekā 152 miljonus mārciņu, bet "Šarlotes efekts" un "Džordža efekts" kopā tika novērtēti vairāk nekā 177 miljonu mārciņu vērtībā.

Princese Šarlote kļūst par bērnu modes ikonu

Britu princesei Šarlotei ir vien divi gadi, taču mazā jau kļuvusi par bērnu modes noteicēju. Tam, protams, jāpateicas viņas mātei ...

gallery icon
67

Vēl nebijusi ietekme

Tomēr, pēc visa spriežot, no sarkanā paklāja nokāpusī Megana Mārkla, kuru "The New York Times" nesen nosauca par "īpašu reklāmas seju", vēl būtiskāk ietekmēs valsts ekonomiku nekā viņas topošā svaine. 

Pirms kļuva par pasaules slavenību, 36 gadus vecā aktrise dzīvoja parastu dzīvi. Piemēram, sociālajos tīklos, kuru profilus viņa tagad jau ir izdzēsusi, Megana dalījās ar draugu, tuvinieku, apģērbu un ceļojumu bildēm. Mārklai ir fani visā pasaulē, jo amerikāņu aktrise ir filmējusies seriālā "Suits" un vairākus gadus dzīvojusi Kanādā.

foto: Vida Press

Arī viņas stils ir neapšaubāmi modernāks un nav tik konservatīvs kā Ketrīnai Midltonei. Paziņojot par savu saderināšanos, Megana Mārkla un princis Harijs fotogrāfiem pozēja Kensingtonas pilī Londonā. Megana šajā dienā bija ģērbusies kanādiešu iecienītā, bet ārpus valsts gandrīz nezināmā zīmola "Line" mētelī. Tā kā cilvēki ātri vien noteica, kurš ir apģērba ražotājs, lielā apmeklētāju pieplūduma dēļ uzņēmuma mājaslapa sāka darboties lēnāk un dažbrīd pat vispār nebija pieejama.

Princis Harijs un Megana Mārkla saderinājušies

Meganas Mārklas pirkstā mirdz saderināšanās gredzens, kura dizainu veidojis princis Harijs pats. Savukārt tā tapšanā izmantoti briljanti no princeses Diānas ...

gallery icon
53

Lai kā arī būtu - 2018. gads karaliskajai ģimenei būs īpašs, jo, kā prognozē "Brand Finance", Megana Mārkla britu ekonomikai "nopelnīs" vairāk nekā 2,8 miljardus mārciņu.

recent icon

Jaunākās

popular icon

Populārākās