Džeremijs Klārksons parāda riepu jaunajā motošovā. Pludmales FOTO
Bijušais „Gāzi grīdā” vadītājs Džeremijs Klārksons devies uz Bahamu salām, kur strādā pie jauna TV šova, kas saistīts ar moto lietām. Tur viņš vizinās uz ūdens motocikla un testē turbīndēli. Daži jau teic – šāds darbs esot tīrā atpūta.
Slavenības
2016. gada 6. marts, 12:37

Džeremijs Klārksons parāda riepu jaunajā motošovā. Pludmales FOTO

Jauns.lv

Pirms gada populāro raidījuma „Gāzi grīdā” („Top Gear”) vadītāju Džeremiju Klārksonu (55) atstādināja no amata, jo viņš bija centies iesist producentam. Nu Klārksons strādā pie cita raidījuma, ko daži jau nodēvējuši par tīrāko izklaidi. Nesen viņš manīts filmējam šova epizodi siltajās Bahamu salās.

Pateicoties Džeremijam Klārksonam, raidījums „Gāzi grīdā” sasniedza milzu popularitāti. To nedēļā noskatījās apmēram 350 miljoni cilvēku 170 valstīs. Pērnā gada pavasarī Klārksonu atstādināja no raidījuma vadītāja pienākumiem par dūru vicināšanu pret producentu. Pēc vairākiem skandāliem, rasistiskiem izteikumiem un saņemtiem brīdinājumiem, šis incidents bija „pēdējais piliens”, lai populāro TV personību atbrīvotu no darba.

Šobrīd Klārksons ķēries pie cita ar moto lietām saistīta raidījuma tapšanas. Kopā ar „Gāzi grīdā” kolēģiem Ričardu Hamondu un Džeimsu Meju, skandalozo slavu iemantojušais TV raidījuma vadītājs devies uz Karību salām, kur Barbadosā visi strādā pie jaunā moto šova, ko izrādīs straumēšanas vietnē „Amazon Prime”.

Klārksons iemēģināja dažādus motorizētus izklaides līdzekļus uz ūdens un izrādīja savu omulīgo vēderiņu zilos peldšortos. Tikai dažas dienas pirms došanās uz Barbadosas pludmali Klārksons pats jokoja, raksturojot sevi kā „1.95 m lielu baltvali ar idiotisku iedegumu”.

Trijotne pludmalē lieliski pavadīja laiku, veidojot šovu, kura budžets sasniedz 160 miljonus sterliņu mārciņu. Daži ziņu avoti pārraides uzņemšanas procesu raksturojuši kā „puišu brīvdienas”, jo visiem trim vīriem darbs vairāk līdzinoties atpūtai un izklaidei. Viņi vizinās uz ūdens motocikliem, brauc ar ūdens slēpēm un testē turbīndēli jeb „hoverboard”.

„Tas vairāk izskatās pēc pasaulē mežonīgākā veču tusiņa, nekā TV šova,” tēlaini salīdzinājis izdevums „The Sunday Mirror”. „Viņiem ir atvēlēts liels budžets un viņi to acīmredzami izbauda – viss gāja uz velna paraušanu.”

 

Kasjauns.lv / Foto: Vida Press