foto: publicitātes (Gunda Vaivode)
Filma par slaveno Elīnu Garanču piedzīvo starptautisku pirmizrādi
Filma par Elīnu Garanču tapusi divus gadus.
Kino
2018. gada 21. februāris, 11:30

Filma par slaveno Elīnu Garanču piedzīvo starptautisku pirmizrādi

Kasjauns.lv

Dokumentālā filma “Paslēpes mūzikā” Berlīnē piedzīvojusi starptautisku pirmizrādi. To vēroja arī filmas galvenā varone – Elīna Garanča.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

Spilgti mirkļi no Elīnas Garančas un Raimonda Paula koncerta "Baltās paslēpes"

Elīnas Garančas un Raimonda Paula koncerts „Baltās paslēpes” 2016. gada 18. septembrī

gallery icon
23

Filma par vienu no pasaules izcilākajiem mecosoprāniem tapusi, divus gadus sekojot Elīnas Garančas dzīvei kā Latvijā, tā citur pasaulē. Milzīgais darbs un pašdisciplīna, operas dīvas ātrais dzīves ritms un viņas personības lielums ietverts Latvijas Televīzijas veidotajā filmā. Elīna Garanča uz pirmizrādi ieradusies starp divām Karmenām – viena nodziedāta Minhenē dienu pirms filmas pirmizrādes, bet nākamajā dienā jādzied atkal.

LTV Kultūras raidījumu redakcijas vadītāja Ieva Rozentāle norāda, ka Elīnas ierašanās Berlīnē bija ļoti gaidīta. Uz pirmizrādi, kas piepulcēja pilnu zāli, bija ieradušies arī ārvalstu mediju pārstāvji. Vēl lielāks prieks Ievai ir par to, ka pirmizrāde bija ļoti veiksmīga – filmu saprata un pieņēma arī ārzemju skatītāji.

Filmas pirmizrāde notikusi kultūras filmu tirgus “Avant Première 2018” ietvaros, kas ir nozīmīgākais kultūras programmu tirgus Eiropā. LTV Kultūras raidījumu redakcijas vadītāja Ieva Rozentāle stāsta, ka tirgus programma ir ārkārtīgi interesanta un intensīva – katru dienu notiek tikšanās ar potenciālajiem partneriem, kā arī filmu seansi. Viņa norāda, ka arī par pārējo Latvijas Televīzijas kultūras redakcijas veidoto filmu piedāvājumu saņēmusi tikai labas atsauksmes.

Latvijas Televīzija jau vēstīja, ka jau pirms pirmizrādes Latvijā interesi par filmu “Paslēpes mūzikā” izrādījušas vairākas Eiropas televīzijas, un dalība “Avant Première 2018” palīdz to parādīt vēl plašākai profesionālajai auditorijai. “Šis tirgus ir vieta, kur satiekas sabiedriskie un komercmediji, mēs redzam, kāds ir citu piedāvājums, un varam parādīt, kā strādājam un kādu kvalitāti varam piedāvāt mēs,” par ieguvumiem pastāsta Rozentāle.