Brazīliešu modele Adriana Lima izvēlēta par itāliešu zīmola „Calzedonia” jauno reklāmas seju.

Daiļā brazīliete Adriana Lima demonstrē jaunākos itāliešu peldkostīmus. FOTO 3

Slavenības
2016. gada 15. aprīlī 12:12 2016. gada 15. aprīlī 12:12
Brazīliešu modele Adriana Lima (34) piedalījusies jaunākās peldkostīmu modes reklāmas fotosesijā. Novērtējiet, kādus bikini šīs vasaras sezonai piedāvā pasaulē atzītais itāliešu zīmols „Calzadonia”.

Brazīliete Adriana Lima popularitāti iemantoja kā prestižā apakšveļas zīmola „Victoria’s Secret” modele. Viņa ir viena no šīs firmas „eņģeļiem” jau kopš 2000. gada. Tikai pirms dažām dienām – šā gada 8. aprīlī – itāliešu modes giganti „Calzadonia” nosaukuši mis Limu par savas jaunās peldkostīmu kolekcijas reklāmas seju. Šim zīmolam savulaik pozējušas tādas modeles kā Žizele Bundhena, Sāra Sampaio un Kamerona Rasela.

Adrianas Limas bikini fotosesija norisinājusies Ņujorkā. Viņu fotografējis pasaulē augstu novērtētais fotogrāfs Rasels Džeimss.

Adriana augumu uztur teicamā formā pateicoties boksa treniņiem, ar ko aizraujas jau teju desmit gadus. Modele norāda, ka šis sporta veids palīdz ne tikai uzturēt labu fizisko formu, bet arī stiprina viņu garīgi. „Šis sports prasa ļoti daudz enerģijas un lielu koncentrēšanos,” norāda Lima.

Savukārt, kad Adriana sporta zālē nododas vingrošanai, fonā vienmēr skan mūzika. Viņas iecienītākie mākslinieki ir Rianna, Selēna Gomesa, Bijonsē, Maikls Džeksons, Drake, Garijs Klārks juniors un Diplo.

Kad Adriana dodas uz pludmali, viņa neaizmirst par vieglu lūpu spīdumu, bet augumam izmanto nedaudz izsmidzināmas eļļas, kas saulē piešķir viņas ķermenim mirdzumu.

Par savām ikonām, kas vislabāk izskatās peldkostīmā, Adriana nosauc sievišķīgajām formām apveltītās dīvas Dženiferu Lopesu un Bijonsē, kā arī aizgājušo laiku ekrāna zvaigzni Merilinu Monro, kuras viendaļīgie retro peldkostīmi Adrianai aizvien ļoti patīkot.

Ceļojumos modele vienmēr līdzi ņem sarkano lūpu krāsu, labu mitrinošo krēmu, skropstu tušu un smaržas. „Es uzklāju lūpām toni un nokrāsoju skropstas, lai izskatītos pamodusies un moža, kad kāpju ārā no lidmašīnas,” norāda brazīliešu modele.

„Esmu tik saviļņota, ka mani izvēlējās par jauno „Calzedonia” reklāmas seju,” norāda Lima. „Šis zīmols simbolizē kvalitāti un stilu. Sieviete, kas izvēlas „Calzedonia”, meklē to, kas ir stilīgs, ērts un vienmēr topā.”

 

 
 

Kasjauns.lv / Foto: Vida Press

Citi šobrīd lasa

No Īrijas uz Latviju deportēs bijušo policistu, kuru vaino savas māsas izvarotāja nosišanā pirms 15 gadiem 41
Nekāda eiroremonta, īsts postpadomju šarms. Ciemos pie Rīgas blogera Sergeja
Anglijā dzīvojošie latvieši sašutuši par banku kontu pētīšanu. Dažs pat gatavs atteikties no pilsonības 66
Pievienot komentāru