Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

Pirmo reizi Rīgā, piedaloties Latvijas slavenībām, notiks konference par ietekmes mārketingu Click&Connect

Bizness un ekonomika
2017. gada 9. februārī 11:45 2017. gada 9. februārī 11:45
28. februārī Rīgā notiks konference par ietekmes mārketingu Click&Connect, kā arī pirmais šāda veida kontaktu gadatirgus. Tajā piedalīsies ietekmīgākās zvaigznes un blogeri: mūziķi Markus Riva, Aminata un Alekss Silvērs, TV diva Maija Silova, modes blogeres Alina Keller un Agnija Grigule, modeļi, fitnesa treneri – Latvijas skaistākais pāris – Gints un Juta Valdmaņi, blogere un fotogrāfe Anna Turanova, televīzijas raidījumu vadītāja Anna Rozīte, populāru portālu un žurnālu redaktori Jevgēnija Šafreneka (brunch.lv), Inna Avina (Ļubļu), Almaza Pirha (3ade.lv) un daudzas citas slavenības. Uz pasākumu tiek ielūgti visi, kas vēlas uzzināt, kā, izmantojot Latvijas sabiedrībā pazīstamu cilvēku vairāk ka miljonu lielo auditoriju, virzīt savu biznesu.

Reklāmas pasaulē ir notikusi pamatīga revolūcija. Cilvēki pērk nevis televīzijas kanālos un žurnālos reklamēto, bet gan to, ko savos sociālajos tīklos iesaka viedokļa līderi. Sociālo tīklu lietotāji atzīst, ka vairāk nekā 60 procentos gadījumu viņi kaut ko iegādājušies tieši pateicoties kāda blogera vai slavenības ieteikumam, un šī tendence ir aktuāla visā pasaulē.

Vietējās slavenības pirmo reizi Latvijā atklās, kā bizness var iegūt piekļuvi viņu uzticamajai auditorijai, lai izmantotu ietekmes mārketinga – pašlaik efektīvākā zīmolu virzīšanas veida - iespējas. Tāpat taps zināms, kādi ir viņu darba apstākļi, pēc kādiem principiem viņi izvēlas sev interesējošos sadarbības modeļus un kādus rezultātus tas sniedz.

Konferences laikā, kas notiks jaunajā pieczvaigžnu viesnīcā Pullman Riga Old Town, pirmo reizi Latvijā notiks šāda veida kontaktu gadatirgus, kur uzņēmējiem būs iespēja iepazīties ar slavenībām, pastāstīt par saviem zīmoliem un uzreiz vienoties par sadarbību.

„Viedokļa līderu pakalpojumu izmantošana zīmolu virzīšanai un pārdošanas apjomu palielināšanai Latvijā tikai sākas, tāpēc biznesa pārstāvjiem rodas virkne jautājumu. Konferencē uz tiem tiks sniegtas atbildes, un es pastāstīšu, kā pareizi izmantot ietekmes mārketingu, atklāšu veiksmīgus latviešu zīmolu piemērus, kā arī to, ar kādām grūtībām saskārušies mani klienti,” norāda konferences lektore, mārketinga speciāliste un starptautiskā tūrisma portāla

TripTemptation.com

radītāja Alīna Lisina.

Psiholoģe un pasaku terapeite Anna Kašina pastāstīs, kā radīt savu zīmolu, un kā pašam kļūt par viedokļa līderi, lai varētu virzīt savu biznesu un nenāktos izmantot ietekmes veidotāju pakalpojumus.

Tāpat seminārā tiks runāts par vēl kādu ne mazāk svarīgu un aktuālu tēmu – tiešsaistes biznesa psiholoģiju. Uzticības raisīšanas un pirkuma ietekmēšanas noslēpumos dalīsies starptautiski pieredzējušais interneta mārketinga speciālists,

aģentūras AL&C

dibinātājs Dmitrijs Krasnovskis. Viņa prezentācija atklās gandrīz slepenu informāciju par to, kā kontrolējami par vismaz 10 vai pat 50 procentiem uzlabot mājaslapu konversiju.

TIKAI TAGAD: reģistrējies konferencei, izmantojot īpašo cenu:

http://www.alc.lv/workshop

Reklāmas raksts sadarbībā ar AL&C / Publicitātes foto

Citi šobrīd lasa

"Eirovīzija 2038, mēs jau nākam!" Eirovīzijas zvaigzne Selmerlēvs paziņo, ka kļuvis par dēliņa tēti 2
VID darbinieces nolaupīšanas, spīdzināšanas un nogalināšanas lietu atliek, jo apsūdzētajam slikta veselība 21
Šodien apmēram stundu visā Latvijā bija traucēts "Lattelecom" internets 66

Изнасилованная отчимом девушка покончила с собой, перед смертью оставив душераздирающую записку: "Убедитесь, что этот выродок гниет в аду!"