Bizness un ekonomika
2016. gada 11. marts, 13:38

Noskaidroti Latvijas labākie nekustamā īpašuma aģenti

Jauns.lv

2016. gada 10. martā svinīgā pasākumā tika godināti mēneša ilgā maratona - konkursa «Nekustamo īpašumu aģents 2016» izcilākie nozares profesionāļi. Pēc trim konkursa kārtām un sīvas konkurences apstākļos veiksmīgi paveiktiem sarežģītiem pārbaudījumiem žūrija par Latvijas 2016.gada labāko nekustamo īpašumu aģentu atzina Līgu Kohtanenu (Real Estate Jurmala SIA).

Latvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija (LANĪDA) un vadošais nekustamo īpašumu sludinājumu portāls City24.lv pirmo reizi Latvijā organizēja konkursu "Nekustamo īpašumu aģents 2016", lai noskaidrotu un godinātu nozares labākos profesionāļus.

Konkurss piedzīvoja necerēti lielu atsaucību: tajā piedalījās vairāk nekā 100 dalībnieku, no kuriem konkursa 2.kārtā tika 69 cilvēki. Žūrijas vērtēšanai tika nodoti 25 video, savukārt seši no tiem tika izvirzīti konkursa trešajai – fināla kārtai. Par finālistiem kļuva: Uldis Cīrulis (Ober-Haus Real Estate Latvia), Konstantīns Ķiuka (Royal Estate), Līga Kohtanena (Real Estate Jurmala SIA), Edgars Švecs (ImperioEstate), Gunārs Valtenbergs (Telpas biznesam) un Kristīne Dubane (Ober-Haus Real Estate Latvia). Šiem konkursantiem bija jāprezentē sevi un sava darba specifiku, kā arī jāpiedalās interaktīvā lomu spēlē, izspēlējot iespējamo situāciju saskarsmē ar potenciālo klientu, kura lomu spēlēja Dailes teātra aktieris Lauris Dzelzītis.

Godpilno 1. vietu konkursā "Nekustamo īpašumu aģents 2016" izcīnīja Līga Kohtanena (Real Estate Jurmala SIA). 2. vietu ieņēma Kristīne Dubane (Ober-Haus Real Estate Latvia), bet bronzu jeb 3.vietu izcīnīja Konstantīns Ķiuka (Royal Estate).

Komentējot vienu no kursa sarežģītākajiem pārbaudījumiem – konkursantu izveidoto piecu minūšu video prezentāciju objektam otrajai kārtai, pēc kuras tika atlasīti finālisti, žūrijas komisijas priekšsēdētājs Aldis Plaudis, nosaka: ja vien tajā laikā, kad viņš pārdeva savu pirmo objektu, būtu bijušas šādas tehnoloģiskās iespējas!

"Izvērtēju 25 video rullīšus, daudzu konkursantu darbi bija paveikti visaugstākajā profesionālajā līmenī: filmēšanā tika izmantotas profesionālas cameras un pat droni! Tomēr visaugstāk šajās prezentācijās vērtēju nevis video izteiksmes veidu, bet gan tieši aģentu profesionālo veikumu: cik cilvēcīgi, prasmīgi un lakoniski man kā potenciālajam pircējam vai iznomātajam tika stāstīts par objektu. Es meklēju to pievienoto vērtību, ko aģents sniedz objektam: skaidrojumu, informāciju, kas pircējam pirmajā brīdī nav uzreiz saskatāms, zināms (piemēram, par izmantotajiem materiāliem, debespusēm, apsaimniekošanu, komunālajiem maksājumiem, par dzīvokļu komūnu u.c.), t.i., viss informācijas kopums, kas mudina pircēju izlemt par labu pirkumam. Turklāt nebija būtiski, vai tiek stāstīts par daudzu miljonu vērtu objektu vai dzīvokli koka mājā ar sauso tualeti: ja aģents klienta acīs var radīt objekta vērtību un likt tam izlemt par labu pirkumam, tas ir profesionāls pienesums. Turklāt tas nebija viegli - 5 minūšu laikā pateikt būtiskāko, tāpēc bija interesanti skatīties, kādas prioritātes savā vēstījumā izvēlas aģenti. Daudziem šie video rullīši bija nevis objekta prezentācijas, kas mani mudinātu to iegādāties, bet gan ļoti labas objekta reklāmas. Varu teikt, ka no 25 iesūtītajiem darbiem kā augstas raudzes materiālu es nosauktu trešdaļu no tiem," komentēja A. Plaudis.

"Gribu pateikt lielu paldies organizatoriem un citiem konkursa organizēšanā iesaistītajiem, kā arī novēlēt, lai tradīcija turpinās, jo šādi konkursi veicina nozares izaugsmi, uztur augstu profesionālo latiņu un mudina uz veselīgu sacensības garu!" novēl A. Plaudis.

Konkurss notika ar Nordea bankas atbalstu. "Esam vienmēr atvērti atbalstīt radošas iniciatīvas, iesaistoties arī nekustamo īpašumu kvalitātes standartu veidošanā un palīdzot paaugstināt gan jauno aģentu kvalifikāciju, gan visas nekustamo īpašumu jomas nozīmīgumu, piemēram, mājokļa izvēlē. Mēs zinām, ka klientu uzticēšanās ir viena no svarīgākajām panākumu atslēgām. To pašu var attiecināt arī uz nekustamā īpašuma iegādes procesiem, ko pasvītro konkursa devīze: "Mans īpašumu aģents, kuram uzticos". Novēlam uzvarētājiem izbaudīt saņemtās balvas un izmantot iegūto pieredzi savas jomas stiprināšanai un attīstībai,” tā Laura Poča - Rozenblūma, Nordea Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja.

Konkursa uzvarētāja Līga Kohtanena saņēma naudas balvu 700 eiro, reklāmas kampaņu 3000 eiro apjomā no city24.lv un dāvanu no skatskat.lv (360 grādu virtuālās tūres izstrādi vienam objektam vērtībā līdz 2500 eiro).

2. vietas ieguvēja Kristīne Dubane ieguva naudas balvu 500 eiro, reklāmas kampaņu 2000 eiro apjomā no city24.lv, savukārt Konstantīnam Ķiukam tika 300 eiro balva, kā arī reklāmas kampaņa 1000 eiro apjomā no city24.lv.

Visiem trim uzvarētājiem tika arī asociācijas LANĪDA dāvanu kartes dalībai asociācijas organizētajos semināros un konferencēs visa 2016.gada laikā.

Svinīgajā pasākumā labākie aģenti saņēma arī konkursa atbalstītāju speciālbalvas: dāvanas no Nordea bankas, juridisko pakalpojumu no Zvērinātu advokātu biroja Eversheds Bitāns (viena līguma caurskatīšana un uzlabošana) un iespēju izvietot reklāmu specializētajos nozares žurnālos M2 un Недвижимость, kā arī žūrijas priekšsēdētāja speciālā balva.

Jau ziņots, ka no 9. februāra līdz 10. martam pirmo reizi Latvijā norisinājās konkurss "Nekustamo īpašumu aģents 2016", kura devīze ir "Mans īpašumu aģents, kuram uzticos". Tas tika organizēts, lai celtu nekustamo īpašumu aģenta profesijas reitingu un prestižu, pievērstu sabiedrības uzmanību augstu kvalitātes standartu veidošanai nekustamo īpašumu tirgū, kā arī, lai veicinātu NĪ aģentu pašizglītošanos un kvalifikācijas celšanu.

Konkursu LANĪDA un City24.lv organizēja sadarbībā ar Nordea banku, zvērinātu advokātu biroju Eversheds Bitāns, nekustamo īpašumu uzņēmumu Latio un Rīgas Tehniskās universitātes Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas institūtu.


Reklāmraksts sadarbībā ar City24.lv/Lanida / Publicitātes foto