Kampaņas "Karstie piedāvājumi" laikā jaunajiem projektiem īpaši pievilcīgi iegādes nosacījumi!
Bizness un ekonomika
2016. gada 5. aprīlis, 12:00

Kampaņas "Karstie piedāvājumi" laikā jaunajiem projektiem īpaši pievilcīgi iegādes nosacījumi!

Jauns.lv

Pavasaris nekustamo īpašumu tirgū ir aktīvs periods, tāpēc vadošais nekustamo īpašumu portāls City24.lv sadarbībā ar projektu attīstītājiem un pārdevējiem piedāvā jauno projektu kampaņu «Karstie piedāvājumi». Kampaņa norisināsies no 1.līdz 30.aprīlim, un tās laikā interesentiem būs iespēja iepazīties ar populārākajiem jaunajiem projektiem, iegādāties tos par īpaši izdevīgām cenām, kā arī gūt citus noderīgus bonusus.

Jauno projektu kampaņa „Karstie piedāvājumi” ir ilggadēja tradīcija, ko atzinīgi ir novērtējuši arī nekustamo īpašumu attīstītāji. Tā norisinās vienu mēneša garumā divas reizes gadā – pavasarī un rudenī, kad nekustamo īpašumu tirgū valda pastiprināta aktivitāte.

Šīs „karsto projektu” kampaņas ietvaros cilvēkiem tiek piedāvātas plašas iespējas izvēlēties sev tīkamāko projektu, jo piedāvājumā ir gan dzīvokļi, gan mājas, kā arī zemes projekts, kuram kampaņas laikā ir īpaši izdevīgi iegādes nosacījumi. Jauno projektu piedāvājumu iespējams apskatīt

šeit

.

City24.lv pārstāvis Maksis Karlins norāda, ka pēdējā gada laikā piedāvājums jaunajos projektos ir samazinājies, jo banku meitas uzņēmuma portfelis strauji sarūk, attīstītāju piedāvātie  projekti ir lielā mērā iztirgoti, bet jaunu projektu celtniecība norit salīdzinoši lēni. Īpaši izteikti tas novērojams Rīgas mikrorajonos, piemēram, Teikā un Purvciemā, kur vienlaikus, balstoties uz City24.lv statistikas datiem, novērojama vislielākā cilvēku interese par jaunajiem projektiem.

Tajā pašā laikā cilvēku interese par mājokļiem jaunajos projektos pieaug. „Salīdzinot ar 2014.gada beigām, 2015.gada sākumu, cilvēku interese par jaunajiem projektiem ir pieaugusi par apmēram 30 procentiem. Tādēļ aicinām nekavēties un ieskatīties jauno projektu lapā, apmeklēt interesējošos projektus un veiksmīgi atrast sev jaunas mājas,” iesaka M.Karlins.

Reklāmas raksts sadarbībā ar city24.lv / Publicitātes foto