Izsludināts iepirkums Salu tilta pārbūves otrajai kārtai
Izsludina iepirkumu par Salu tilta otrās kārtas pārbūves darbiem.
Bizness un ekonomika
2016. gada 24. aprīlis, 14:32

Izsludināts iepirkums Salu tilta pārbūves otrajai kārtai

Jauns.lv

Rīgas domes Satiksmes departaments izsludinājis iepirkumu par Salu tilta otrās kārtas pārbūves darbiem, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

Kā procedūras veids izvēlēts slēgts konkurss. Līguma nosacījumi paredz, ka kandidātam, kurš tiks uzaicināts iesniegt piedāvājumu, būs jāiesniedz nolikumā paredzētie dokumenti par piedāvājuma nodrošinājumu par kopējo summu 200 000 eiro. Tāpat noteikts - ja pretendents ir personu apvienība, apvienības dalībniekiem pirms iepirkuma līguma noslēgšanas jāizveido personālsabiedrība.

Kā piedāvājuma izvēles kritērijs izvēlēts piedāvājums ar zemāko cenu.

Piedāvājumus interesenti var iesniegt līdz 16.maija plkst.10.

Jau vēstīts, ka Salu tilta kompleksa rekonstrukcijas otrās kārtas projektēšanu un autoruzraudzību veiks Daugavpils novada Naujenes pagasta uzņēmums SIA "Parnas GEO". Rīgas domes Satiksmes departamenta izsludinātajā iepirkumā savus piedāvājumus bija iesnieguši četri pretendenti. "Parnas GEO" piedāvājums ar līgumcenu 305 480 eiro tika atzīts par saimnieciski visizdevīgāko.

Pērn rudenī tika izsludināts iepirkums par Salu tilta kompleksa rekonstrukcijas otrās kārtas projektēšanu. Salu tilta kompleksa atjaunošanas un pārbūves otrā kārta ietvers satiksmes pārvada pār Krasta ielu, satiksmes pārvada Lucavsalā, tilta pār Bieķengrāvi augštecē un estakādes pār Bieķengrāvi Kārļa Ulmaņa gatvē atjaunošanu. Tos plāno pabeigt līdz 2019.gadam, un tie varētu izmaksāt ap 17 - 18 miljonu eiro. Pašreiz Salu tilta rekonstrukcijā jau ieguldīti vairāk nekā 10 miljoni eiro.

Plānots, ka 85% tilta rekonstrukcijas darbu izmaksu segs no Eiropas Savienības fondu līdzekļiem.

Salu tilts būvēts no 1968. līdz 1976.gadam, un kopš tā laika būtiski remontdarbi tiltam netika veikti. Betona apmetums un seguma virskārta bija nokalpojusi, gājēju tunelim vairs nebija apgaismojuma, arī deformācijas šuves nepildīja savas funkcijas.

LETA/Foto: Edijs Pālens/LETA