foto: BNS Foto
"Ryanair" pēkšņais lēmums katru dienu atcelt 40 reisus pamatīgi saniknojis pasažierus
Bizness un ekonomika
2017. gada 16. septembris, 18:19

"Ryanair" pēkšņais lēmums katru dienu atcelt 40 reisus pamatīgi saniknojis pasažierus

Kasjauns.lv

Zemo cenu aviokompānija "Ryanair" tuvāko nedēļu laikā ik dienas atcels 40 līdz 50 lidojumus, lai uzlabotu sava servisa punktualitātes rādītājus, vēstī BBC. 

Īrijā bāzētā zemo cenu kompānija par šiem plāniem paziņoja piektdien, sakot - ir nepieņemami tas, ka viņu punktualitāte šomēnes nokritusies zem 80% atzīmes. 

Šis solis varētu ietekmēt līdz pat 285 000 pasažieru, kuriem piedāvās citus reisus vai naudas atmaksu. 

"Ryanair" norāda, ka atcelti tiks mazāk nekā 2 procenti lidojumu, kas palīdzēs sasniegt 90% punktualitātes atzīmi gada griezumā. 

foto: BNS Foto

Pasažieri gan par šo soli nav pārāk apmierināti, sakot, ka informācija par reisu atcelšanu ir pārāk pēkšņa.

Piemēram, pasažierim Gerijam Kamingam piektdienas rītā bija paredzēts lidojums no Līdsas uz Bratislavu, taču ceturtdienas vakarā viņš saņēma īsziņu, ka reiss ir atcelts. Viņam piedāvāja uz Bratislavu doties ar tuvāko reisu pirmdien - dienā, kad viņam bija paredzēts atgriezties atpakaļ Līdsā. 

Tomēr aviolīniju klientus aizsargā Eiropā aizsargā Pasažieru tiesības, kuras faktiski paredz, ka gadījumos, ka lidsabiedrība nevar piedāvāt piemērotu alternatīvu lidojumam, pasažierim ir tiesības uz vietu konkurenta lidmašīnā, skaidro medija "Independent" tūrisma redaktors Saimons Kadlers. Viņš saka, ka pasažieriem notikušā dēļ pienākas kompensācijas.

Saskaņā ar noteikumiem, pasažieriem arī pienākas kompensācijas. 

Tikmēr "Ryanair" norāda, ka lidojumi tiks izpildīti kā plānots, ja vien netiks atsūtīts e-pasts par reisa atcelšanu.