foto: LETA
Rīgas Centrāltirgus paštēlu pucēs par gandrīz 170 tūkstošiem eiro
Rīgas Centrāltirgus grasās tērēt 169 000 eiro reklāmai un publicitātei.
2017. gada 26. aprīlis, 19:34

Rīgas Centrāltirgus paštēlu pucēs par gandrīz 170 tūkstošiem eiro

LETA

Pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" izsludinājusi iepirkumu par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu medijos par kopējo summu 169 000 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Centrāltirgus ir izvirzījis konkrētas prasības par uzņēmuma reklāmas izvietošanu vairākos medijos. Piemēram, par reklamēšanās pasākumiem radio Rīgas Centrāltirgus ir gatavs maksāt kopumā 45 000 eiro, bet televīzijā - 30 000 eiro.

Savukārt par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu laikrakstos Centrāltirgus kopumā ir gatavs maksāt 94 000 eiro.

Kā liecina iepirkuma paziņojums, Centrāltirgus vēlas reklamēties vairākos laikrakstos un radio.

Tiek plānots, ka pakalpojumu kapitālsabiedrība saņems pusotru gadu jeb 18 mēnešus no līguma noslēgšanas brīža vai līdz līguma summas sasniegšanai.

Vienai no radiostacijām kā prasības ir izvirzītas raidīšana krievu valodā, atskaņojot krievu valodā skanošu aktuālo mūziku, tā raida Rīgā un ar Rīgu robežojošajās pašvaldībās, tāpat tās auditorija Rīgā un tuvākajā apkārtnē ir ne mazāk kā 120 000 kopējās sasniegtās auditorijas, publicitāte tiek nodrošināta vismaz reizi nedēļā un vismaz 45 reizes gada laikā, kā arī tā tiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.7.30 līdz plkst.10. Tāpat "Rīgas Centrāltirgus" informatīvās publicitātes materiāliem tiek sagatavoti vismaz 30 sekunžu gari sižeti.

Otrajai radiostacijai tiek prasīts raidīt latviešu valodā, atskaņojot dažādās valodās skanošu aktuālo mūziku, tai ir ne mazāk kā 90 000 kopējā sasniegtā auditorija, informatīvā publicitāte tiek nodrošināta vismaz reizi nedēļā un vismaz 45 reizes gada laikā, kā arī tā tiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.7.30 līdz plkst.10.

Tikmēr trešajai radiostacijai kā prasības ir izvirzīta raidīšana latviešu valodā, atskaņojot 20.gadsimta pēdējās trešdaļas populārās mūzikas izlasi, tai jāraida Rīgā un ar Rīgu robežojošajās pašvaldībās, auditorija Rīgā un tuvākajā apkārtnē ir ne mazāka kā 50 000 klausītāju, Rīgas Centrāltirgus publicitāte tiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.16.30 līdz plkst.19.

Tāpat kā viena no prasībām ietverta līdz vismaz divu interviju nodrošināšanā ar "Rīgas Centrāltirgus" pārstāvi tiešajā ēterā vismaz 40 minūšu par pasūtītājam aktuāliem jautājumiem esošajā interaktīvā ētera rubrikā, kā arī ir jāparedz iespēja vismaz reizi mēnesī nofilmēt un radiostacijas mājaslapā ievietot Centrāltirgus video sižetus.

Vēl radiostacijām jānodrošina Centrāltirgus reklāmas kampaņa Jāņos, Rīgas svētkos, 1.septembra gadatirgus laikā, Mārtiņdienas gadatirgus laikā un pirms Ziemassvētkiem.

Prasības žurnāliem arī atšķiras attiecībā uz tirāžu un valodu, tomēr galvenās prasības ir par mērķauditoriju, proti, ekonomiski aktīvi iedzīvotāji līdz 45 gadu vecumam, kā arī žurnālam ir jābūt izklaidējošam un vienam jābūt tādam, kurā iekļauta televīzijas programma latviešu valodā. Tāpat diviem žurnāliem ir jābūt piesaistītiem interneta portāliem.

Termiņš pieteikumu iesniegšanai ir 26.maijs.