Pēc izdevuma rīcībā esošās informācijas, KBA šīs aizdomas paudusi ziņojumā, kas jau nosūtīts gan Eiropas Komisijai, gan Itālijas varas iestādēm.
Vācija ceturtdien kritizēja "Fiat" par atteikšanos tikties ar tās amatpersonām, lai pārrunātu jautājumu par to, vai šā autobūvētāja ražojumi atbilst prasībām attiecībā uz pieļaujamo izmešu daudzumu.
"Volkswagen" pērn septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad atzina, ka aprīkojis automašīnas ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.
Vācijas varas iestādes sāka plašas pārbaudes par iespējamu krāpšanos attiecībā uz izmešiem. Pārkāpumi atklājušies ne tikai "Volkswagen", bet arī citu lielo autobūvētāju, tai skaitā "Fiat" ražojumos.
Kā raksta "Bild am Sonntag", KBA atklājusi, ka kādam no "Fiat" modeļiem divas minūtes pēc standarttesta beigām izslēgusies izmešu kontroles sistēma un kaitīgā slāpekļa oksīda izmešu līmenis vairāk nekā desmitkārt pārsniedzis pieļaujamo normu.
Izdevums norāda, ka autobūvētājs atteicies komentēt šīs apsūdzības.
Trešdien "Fiat" amatpersonām bija paredzēta tikšanās ar Vācijas varas iestāžu pārstāvjiem, bet koncerns negaidīti atsūtīja jurista vēstuli par sarunu atlikšanu, paziņojusi Vācijas Satiksmes ministrija.
Skaidrojot atteikumu, "Fiat" norādījis, ka par tā ražojumu atbilstību normatīviem ir atbildīgas tikai un vienīgi Itālijas varas iestādes.
LETA/Foto: AP/Scanpix/LETA