Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv X
62 komentāri
Sakārtot:
18. oktobrī 06:35
Kamēr PTAC neveiks savus pienākumus, tikmēr krāpniecība Latvijā augs. Pēc 1 tāda gadījuma lapas ir jābloķē un jāslēdz uzņēmums.
2
Ākis
18. oktobrī 06:40
Zelta likums Nav paypal nav pirkums. Viss
4
Jautajiens
18. oktobrī 06:58
Vai tiesiskā, komunistu un kolonistu nepieķēzītā valstī kaut kas tāds maz būtu iespējams? Vai tikai es esmu tāds dīvainis, ka šajās darbībās saskatu kriminālnoziegumus, kuru iespējamība valstij ar efektīgu likumdošanu būtu jālikvidē jau pašā saknē?
4
janka
18. oktobrī 07:17
jā jautajien es dzivoju arī komunistu laikos ,neatceros kad kādā bodē vai veikalā būtu gadījums ne preces ,ne naudas ,bet šodien tādu pietiek ,,nesaprotami kāpēc netiek slēgts tas krāpnieku uzņēmums un vainīgos nesauc pieatbildības
3
game over
18. oktobrī 07:50
Vajag iemācīties tik vienkāršu lietu kā maksāt ofisā pēc preces saņemšanas.
12
asd
18. oktobrī 07:54
Spoguļkamera 2017 gadā ( ͡° ͜ʖ ͡°)
45
grr
18. oktobrī 08:05
Par lielākam un dārgākam mantam praktiski VISI internetveikali prasa priekšapmaksu. Ja ir vēlme nopirt kādu ne visai populāru mantu kā rakstā minētajā gadjumā, tad izvēle kur pirkt ir minimāla (ja vispar ir). Var meklēt internetā atsauksmes, bet tas neko negarantē. Dīvainākais šajā visā ir tas, ka tādus veikalus, par kuriem kaut vai tas pats PTAC saņem sūdzības, momentā nenonāk "zem lupas" un atkārtotu sūdzību gadījumā netiek slēgti. Turklāt slēgšanai būtu jābūt atspoguļotai veikala web lapā un jaunu pasūtījumu veikšanai būtu jābūt neiespējamai.
1
Jevlampijs
18. oktobrī 08:09
Ja pasūtītā prece netiek piegādāta apsolītajā termiņā, ir nekavējotiesJa pasūtītā prece netiek piegādāta apsolītajā termiņā, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju un jānoskaidro situācija, tai skaitā, lūdzot paskaidrot piegādes kavēšanās iemeslus, kā arī noskaidrojot, vai un kad konkrēti prece tiks piegādāta,” piebilst PTAC pārstāve, tai skaitā, lūdzot paskaidrot piegādes kavēšanās iemeslus, kā arī noskaidrojot, vai un kad konkrēti prece tiks piegādāta,” piebilst PTAC pārstāve. Nesaprotu kā tik mazattīstīti cilvēki var strādāt PTAC un dot tik "ģeniālus" padomus - (ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju un jānoskaidro situācija)cilvēks to izdarīja, sakāra makaronus par Igauniju, tad sastāsta vēl kādas muļķības un beigās neatbild ne uz zvaniem , ne e - pastiem. Ikviens cilvēks pārskaitījis tādu naudu cenšas zvanīt un noskaidrot preces nepiegādāšanas iemeslus, ikviens grib saņemt naudu atpakaļ, zvanās, sūta e - pastus, aizbrauc uz kontaktadresi nobučot kādas tukšas noliktavas durvis un tikaitad ziņo PTAC. Vienīgi pats PTAC neko nedara, jo ja neatbild kontakttālrunis, uzreiz būtu jānobloķē mājas lapa, jo tas ir patērētāju tiesību pārkāpums.
1
Vasja
18. oktobrī 08:09
Smiekls par sitiem diivaanaa pirdeejiem. Slinkums taads, ka nevar savu d***u piecelt un liidz veikkalam aizbraukt, kur preci ne tikai redzi plauktaa, bet arii aptausti. Ble....21.gadsimta debilizaacijja visaugstaakajaa pakaapee.
57
Jaa
18. oktobrī 08:15
gan jau tas ir 707
1
zz
18. oktobrī 08:33
Savai bankai var prasīt, lai atgriež naudu, ja maksāts internetbankā.
5
Mārdža
18. oktobrī 08:42
Kāpēc atsauksmes pārbauda pēc preces iegādes, nevis pirms?! asd Šodien 07:54 Spoguļkamera 2017 gadā ( ͡° ͜ʖ ͡°) Un kāpēc ne??? Es arī nefotografēju ar mobilo, bet ar spoguļkameru....
4
nunu
18. oktobrī 08:49
Kādam daunim jābūt, lai maksātu PIRMS preces saņemšanas??? Un pēc tam vēl žēloties?? Ir 100 veidi, kā maksāt savādāk: Paypal, preces saņemšanas brīdī un 98 CITI veikali, kur nodrošinātas pirmās 2 iespējas. Ir aitas, ir cirpēji. Tā jau tas ir.
29
Zaiza
18. oktobrī 08:51
Oi un cik vel lupatu internetveikalu,kuri uzliek 5x uzcenojumu ebay un aliexpress precei un liek gaidit preci meneshiem😀
2
Jezus
18. oktobrī 08:56
Nē, nu tur jābūt īpaši apdāvinātam, lai izdomātu pārskaitīt 1,6k pilnīgi nezināmam interneta veikalam. Tā, kā rezultāts ir pilnīgi saprotams......
2

Pievienot komentāru

Komentāru noteikumi