Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
6 komentāri
Sakārtot:
Vareeja tak
13. aprīlī 20:15
razjot el.vilcienus visai cccpesijai,bet nee- privatizeeja un padirsa.
f
13. aprīlī 21:09
vēl viena nopietna ražotne likvidēta. latvānijas bankrots tuvojas, beigsies meži un būs dirsā.
Selekts
13. aprīlī 21:15
Var redzēt, ka tas dzelzceļa inženieris no Krievijas un Igaunijas, kas tagad darbojas Latvijā, ir paspējis pabūt arī Francijā. Tāda vilcienu kapsēta...
Uģis
14. aprīlī 07:02
Šai valdībai -- ZZS , NA , V viss smazinās un brūk ! Neveikminieki , nemākuļi un izsaimniekotāji -- NEBALSOJIET par šīm partijām !
to f
14. aprīlī 12:19
Nopietna ražotne? Tu smejies? RVR nosprāga jau 90.gadu vidū! Kaut gan viņiem bija visas iespējas ražot vilcienus un arī tramvajus visai bijušajai savienībai. Bet tak nējēgas pat to neprata. Jau no 1998. gada RVR runāja, ka ražos modernus tramvajus Rīgai. Bet kur tad ir? Kaut vienu uzbūvēja? Nekā! Pēdējo eksperimentālo kantaino kasti saskrūvēja 1996.gadā. Un jau toreiz tāds tramvajs bija tehnoloģiski atpalicis. Tā kā nemaz nav žēl, ka tāds nemākuļu kantoris izjūk.
Jeblonskis
16. aprīlī 20:22
Brīvības cīnītāji bez kakla kunga neko neprot. Pat nesspēj pārtiku sev izaudzēt. Dauņu tautele.

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi